Sprzątanie ulic, parkingów i chodników w Siemiatyczach w roku 2015

Siemiatycze: Sprzątanie ulic, parkingów i chodników w Siemiatyczach w roku 2015
Numer ogłoszenia: 50819 - 2015; data zamieszczenia: 13.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67758 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 085 6565800, 6565815, faks 085 6565803.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie ulic, parkingów i chodników w Siemiatyczach w roku 2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa sprzątania ulic, parkingów i chodników lokalnych miejskich na terenie miasta Siemiatycze. Zamówienie obejmuje: oczyszczanie pozimowe jezdni wraz z wywiezieniem nieczystości, oczyszczanie letnie (jednorazowe ) ulic, parkingów i chodników wraz z wywiezieniem nieczystości na zlecenia zamawiającego, opróżnianie i wywóz zawartości śmietniczek oraz utrzymanie ich w czystości i należytym stanie technicznym, sprzątanie ulic zanieczyszczonych w następstwie wypadków drogowych, oczyszczanie kratek ściekowych na zlecenie zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowe MPO-J, ul. Obrońców Warszawy 15, 17-300 Siemiatycze, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162358,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 103712,66
  • Oferta z najniższą ceną: 103712,66 / Oferta z najwyższą ceną: 195625,15

Waluta: PLN.


 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

w załączniku poniżej informacja


Siemiatycze 07.04.2015

Zm. 271.3.2015

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Sprzątanie ulic, parkingów i chodników w Siemiatyczach w roku 2015”

Informacja

z otwarcia ofert

 1. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie w/w zamówienia wynosi  145 000 zł. (słownie złotych: sto czterdzieści pięć tysięcy).

 2. Oferty złożyło 3 Wykonawców:

  1. Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.; 17-300 Siemiatycze; ul. Armii Krajowej 26;

Cena: 195.625,15 zł. Termin płatności –14 dni.

  1. Przedsiębiorstwo Usługowe MPO-J; 17-300 Siemiatycze; ul. Obrońców Warszawy 15;

Cena: 103.712,66 zł. Termin płatności – 30 dni.

  1. MPO Sp. z o.o.; 15-950 Białystok; ul. 42 Pułku Piechoty 48;  

 Cena: 144.508,32 zł. Termin płatności – 30. dni.

Burmistrz
mgr Piotr Siniakowicz


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl; um.siemiatycze.samorzady.pl/

Siemiatycze: Sprzątanie ulic, parkingów i chodników w Siemiatyczach w roku 2015
Numer ogłoszenia: 67758 - 2015; data zamieszczenia: 26.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Siemiatycze , ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 085 6565800, 6565815, faks 085 6565803.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl; http://um.siemiatycze.samorzady.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie ulic, parkingów i chodników w Siemiatyczach w roku 2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa sprzątania ulic, parkingów i chodników lokalnych miejskich na terenie miasta Siemiatycze. Zamówienie obejmuje: oczyszczanie pozimowe jezdni wraz z wywiezieniem nieczystości, oczyszczanie letnie (jednorazowe ) ulic, parkingów i chodników wraz z wywiezieniem nieczystości na zlecenia zamawiającego, opróżnianie i wywóz zawartości śmietniczek oraz utrzymanie ich w czystości i należytym stanie technicznym, sprzątanie ulic zanieczyszczonych w następstwie wypadków drogowych, oczyszczanie kratek ściekowych na zlecenie zamawiającego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp - w przypadku, gdy okażą się one niezbędne w celu prawidłowej realizacji zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą Ofertę wadium w wysokości: 2.000 PLN (słownie: dwa tysiące PLN) Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin płatności - 3

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl; http://um.siemiatycze.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ul. Pałacowa 2; 17-300 Siemiatycze.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2015 godzina 09:00, miejsce: Ul. Pałacowa 2; 17-300 Siemiatycze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Burmistrz
mgr Piotr Siniakowicz

Metryka strony

Udostępniający: Miasto Siemiatycze

Wytwarzający/odpowiadający: Agata Cieślik

Data wytworzenia: 2015-04-13

Wprowadzający: Jarosław Kiczko

Data wprowadzenia: 2015-03-26

Data modyfikacji: 2018-09-25

Opublikował: Jarosław Kiczko

Data publikacji: 2015-03-26