(Archiwalne)-Powiązanie infrastruktury komunikacyjnej osiedla Annopol w Siemiatyczach z siecią dróg powiatowych i krajowych - Etap II

Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 193272-2014 z dnia 2014-06-09 r. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Siemiatycze
W ramach planowanego zadania przewiduje się przebudowę oraz budowę nawierzchni bitumicznej, zjazdów, chodników, ramp dla pieszych, zatok autobusowych, budowę kanalizacji deszczowej, przykanalików i wpustów, wykonanie oznakowania pionowego...
________________________________________
Numer ogłoszenia: 71613 - 2015; data zamieszczenia: 19.05.2015
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 193272 - 2014 data 09.06.2014 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Burmistrz Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 85 6565800, 6565815, fax. 85 6565803.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
• Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.6.
• W ogłoszeniu jest: cena wybranej oferty:3658857,74 oferta z najniższą ceną: 3658857,74 /oferta z najwyższą ceną: 466597,71 waluta: PLN.
• W ogłoszeniu powinno być: cena wybranej oferty:4500395,02 oferta z najniższą ceną: 4500395,02 /oferta z najwyższą ceną: 5739177,20 waluta: PLN.
Burmistrz Miasta Siemiatycze
mgr Piotr Siniakowicz

Siemiatycze: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Powiązanie infrastruktury komunikacyjnej osiedla Annopol w Siemiatyczach z siecią dróg powiatowych i krajowych - Etap II
Numer ogłoszenia: 193272 - 2014; data zamieszczenia: 09.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155948 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 085 6565800, 6565815, faks 085 6565803.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Powiązanie infrastruktury komunikacyjnej osiedla Annopol w Siemiatyczach z siecią dróg powiatowych i krajowych - Etap II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach planowanego zadania przewiduje się przebudowę oraz budowę nawierzchni bitumicznej, zjazdów, chodników, ramp dla pieszych, zatok autobusowych, budowę kanalizacji deszczowej, przykanalików i wpustów, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz oświetlenia ulic na następujących drogach gminnych: - ul. Ogrodowa nr 109355B - ul. Jabłoniowa nr 109409B - ul. Wiśniowa nr 109412B - ul. A. Jabłonowskiej nr 109335B - ul. Szpitalna nr 109377B Łączna długość przebudowy i budowy ulic - 2 266 mb, w tym: 1. Przebudowa ul. Ogrodowej o dług. 887 mb (szer. jezdni 7,0 m; obustronne chodniki szer. 1,55 - 6,45 m) 2. Budowa ul. A. Jabłonowskiej o dług. 600 mb (szer. jezdni 5,0 m; obustronne chodniki szer. 1,95 m) 3. Budowa ul. Szpitalnej o dług. 185 mb (szer. jezdni 5,0 m; obustronne chodniki szer. 1,35 - 1,95 m) 4. Budowa ul. Jabłoniowej o dług. 311 mb (szer. jezdni 7,0 m; obustronne chodniki szer. 1,95 m) 5. Budowa ul. Wiśniowej o dług. 283 mb (szer. jezdni 5,0 m; obustronne chodniki szer. 1,4 - 2,0 m) Wymagania techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia określone zostały w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Łączna długość przebudowy i budowy ulic - 2 266 mb. Wykonana zostanie nawierzchnia asfaltowa na powierzchni 14 737 m2, nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm na powierzchni 2 942 m2, nawierzchnia z kostki brukowej gr. 6 cm - 7 092 m2. Do ustawienie przewidziano: 5 019 m krawężnika betonowego 15x30 cm, 4 254 m obrzeża betonowego 6x20 cm, 820 m obrzeża 8x30 cm oraz 103 m opornika kamiennego. Jednocześnie wraz z budową ulic zaplanowano budowę kanalizacji deszczowej o długości L=2 152,3 m ( fi 500 - 845,7 mb, fi 400 - 137,7 mb, fi 315 - 1 168,9 mb) wraz z przykanalikami fi 200 o długości L=508,1 mb. Planuje się wybudowanie 96 szt studzienek i wpustów deszczowych oraz 35 studni rewizyjnych fi 10000 i 20 studni fi 1200. Przewidziano wykonanie oznakowania i montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu (stałą organizację ruchu), w tym oznakowanie poziome: 478 m 2, oznakowanie pionowe: 84 znaków (plus 4 tablice informacyjne), poręcze ochronne - 68,7 mb oraz wykonanie trawników - 5 814 m2 . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 2 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 3 do SIWZ Przedmiar robót..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.30-3, 45.23.32.23-8, 45.23.32.22-1, 45.23.32.52-0, 45.23.32.90-8, 45.23.31.20-0, 45.23.14.00-9, 45.23.23.32-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
· Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
· Rejonowy Związek Spółek Wodnych, ul. Armii Krajowej 35, 17-300 Siemiatycze, kraj/woj. podlaskie.
· Firma DIMEX Budownictwo Komunikacyjne Antoni Timofiejuk, ul. Obrońców Westerplatte 42, 17-300 Siemiatycze, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5220420,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
· Cena wybranej oferty: 3658857,74
· Oferta z najniższą ceną: 3658857,74 / Oferta z najwyższą ceną: 4665997,71
· Waluta: PLN.
Burmistrz Miasta Siemiatycze
mgr Piotr Siniakowicz

Siemiatycze, 2014.06.02
Zm.271.7.2014
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Dotyczy przetargu nieograniczonego na roboty budowlane pn. ”Powiązanie infrastruktury komunikacyjnej osiedla Annopol w Siemiatyczach z siecią dróg powiatowych i krajowych – Etap II”

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.), Zamawiający – Miasto Siemiatycze - zawiadamia, że w przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej powyżej 30.000 euro  na roboty budowlane pn. ”Powiązanie infrastruktury komunikacyjnej osiedla Annopol w Siemiatyczach z siecią dróg powiatowych i krajowych – Etap II”  po przeprowadzeniu badania i oceny złożonych ofert, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (najniższa cena), wybrano ofertę Wykonawcy:
Konsorcjum firm:
Lider konsorcjum:
Rejonowy Związek Spółek Wodnych
ul. Armii Krajowej 26, 17-300 Siemiatycze
Partner konsorcjum: FIRMA DIMEX Budownictwo Komunikacyjne Antoni Timofiejuk
ul. Obrońców Westerplatte 42, 17-300 Siemiatycze
Cena  oferty brutto  4.500.395,02 PLN

Na podstawie kryteriów wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (najniższa cena) wymieniona oferta otrzymała 100 pkt.
Ofertę złożyli także:
1. STRABAG Sp. z o.o. ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków. Cena oferty brutto 5.739.177,20 PLN. Na podstawie kryteriów przyjętych w SIWZ (najniższa cena) ww. oferta otrzymała 78,42 pkt.
2. Konsorcjum: Lider Przedsiębiorstwo Inżynierii Lądowej AQUARIUS Sp. z o.o. Sp. K. ul. Ks. Ściegiennego 2c, 17-300 Siemiatycze, Partner Usługi Transportowe Budowa Dróg, Roboty Ziemne – Zdzisław Czarnecki 15-611 Białystok, ul. Słowacka 17. Cena oferty brutto 5.397.012,21 PLN. Na podstawie kryteriów przyjętych w SIWZ (najniższa cena) ww. oferta otrzymała 83,39 pkt.
3. Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe MAKSBUD Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 183, 17-100 Bielsk Podlaski. Cena oferty brutto 5.148.069,77 PLN. Na podstawie kryteriów przyjętych w SIWZ (najniższa cena) ww. oferta otrzymała 87,42 pkt.
Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust. 1 pkt 2ustawy Prawo zamówień publicznych, to jest w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane faksem lub e-mailem tj. w sposób określony w art. 27 ust. 2 tej ustawy.
z poważaniem
Burmistrz Miasta Siemiatycze
mgr Piotr Siniakowicz

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 155948-2014 z dnia 2014-05-09 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Siemiatycze
W ramach planowanego zadania przewiduje się przebudowę oraz budowę nawierzchni bitumicznej, zjazdów, chodników, ramp dla pieszych, zatok autobusowych, budowę kanalizacji deszczowej, przykanalików i wpustów, wykonanie oznakowania pionowego...
Termin składania ofert: 2014-05-26
Numer ogłoszenia: 167534 - 2014; data zamieszczenia: 19.05.2014
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 155948 - 2014 data 09.05.2014 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Burmistrz Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 085 6565800, 6565815, fax. 085 6565803.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4).
W ogłoszeniu jest: W ramach planowanego zadania przewiduje się przebudowę oraz budowę nawierzchni bitumicznej, zjazdów, chodników, ramp dla pieszych, zatok autobusowych, budowę kanalizacji deszczowej, przykanalików i wpustów, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz oświetlenia ulic na następujących drogach gminnych: - ul. Ogrodowa nr 109355B - ul. Jabłoniowa nr 109409B - ul. Wiśniowa nr 109412B - ul. A. Jabłonowskiej nr 109335B - ul. Szpitalna nr 109377B Łączna długość przebudowy i budowy ulic - 2 266 mb, w tym: 1. Przebudowa ul. Ogrodowej o dług. 887 mb (szer. jezdni 7,0 m; obustronne chodniki szer. 1,55 - 6,45 m) 2. Budowa ul. A. Jabłonowskiej o dług. 600 mb (szer. jezdni 5,0 m; obustronne chodniki szer. 1,95 m) 3. Budowa ul. Szpitalnej o dług. 185 mb (szer. jezdni 5,0 m; obustronne chodniki szer. 1,35 - 1,95 m) 4. Budowa ul. Jabłoniowej o dług. 311 mb (szer. jezdni 7,0 m; obustronne chodniki szer. 1,95 m) 5. Budowa ul. Wiśniowej o dług. 283 mb (szer. jezdni 5,0 m; obustronne chodniki szer. 1,4 - 2,0 m) Wymagania techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia określone zostały w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Łączna długość przebudowy i budowy ulic - 2 266 mb. Wykonana zostanie nawierzchnia asfaltowa na powierzchni 14 737 m2, nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm na powierzchni 2 942 m2, nawierzchnia z kostki brukowej gr. 6 cm - 7 092 m2. Do ustawienie przewidziano: 5 019 m krawężnika betonowego 15x30 cm, 4 254 m obrzeża betonowego 6x20 cm, 820 m obrzeża 8x30 cm oraz 103 m opornika kamiennego. Jednocześnie wraz z budową ulic zaplanowano budowę kanalizacji deszczowej o długości L=2 152,3 m ( fi 500 - 845,7 mb, fi 400 - 137,7 mb, fi 315 - 1 168,9 mb) wraz z przykanalikami fi 200 o długości L=508,1 mb. Planuje się wybudowanie 96 szt studzienek i wpustów deszczowych oraz 35 studni rewizyjnych fi 10000 i 20 studni fi 1200. Przewidziano wykonanie oznakowania i montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu (stałą organizację ruchu), w tym oznakowanie poziome: 478 m 2, oznakowanie pionowe: 84 znaków (plus 4 tablice informacyjne), poręcze ochronne - 68,7 mb oraz wykonanie trawników - 5 814 m2 . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 2 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 3 do SIWZ Przedmiar robót..
W ogłoszeniu powinno być: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach planowanego zadania przewiduje się przebudowę oraz budowę nawierzchni bitumicznej, zjazdów, chodników, ramp dla pieszych, zatok autobusowych, budowę kanalizacji deszczowej, przykanalików i wpustów, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz oświetlenia ulic na następujących drogach gminnych: - ul. Ogrodowa nr 109355B - ul. Jabłoniowa nr 109409B - ul. Wiśniowa nr 109412B - ul. A. Jabłonowskiej nr 109335B - ul. Szpitalna nr 109377B Łączna długość przebudowy i budowy ulic - 2 266 mb, w tym: 1. Przebudowa ul. Ogrodowej o dług. 887 mb (szer. jezdni 7,0 m; obustronne chodniki szer. 1,55 - 6,45 m) 2. Budowa ul. A. Jabłonowskiej o dług. 600 mb (szer. jezdni 5,0 m; obustronne chodniki szer. 1,95 m) 3. Budowa ul. Szpitalnej o dług. 185 mb (szer. jezdni 5,0 m; obustronne chodniki szer. 1,35 - 1,95 m) 4. Budowa ul. Jabłoniowej o dług. 311 mb (szer. jezdni 7,0 m; obustronne chodniki szer. 1,95 m) 5. Budowa ul. Wiśniowej o dług. 283 mb (szer. jezdni 5,0 m; obustronne chodniki szer. 1,4 - 2,0 m) Wymagania techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia określone zostały w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Łączna długość przebudowy i budowy ulic - 2 266 mb. Wykonana zostanie nawierzchnia asfaltowa na powierzchni 14 737 m2, nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm na powierzchni 2 942 m2, nawierzchnia z kostki brukowej gr. 6 cm - 7 092 m2. Do ustawienie przewidziano: 5 019 m krawężnika betonowego 15x30 cm, 4 254 m obrzeża betonowego 6x20 cm, 820 m obrzeża 8x30 cm oraz 103 m opornika kamiennego. Jednocześnie wraz z budową ulic zaplanowano budowę kanalizacji deszczowej o długości L= 2 098,3 m ( fi 500 - 845,7 mb, fi 400 - 137,7 mb, fi 315 - 1 114,9 mb) wraz z przykanalikami fi 200 o długości L=508,1 mb. Planuje się wybudowanie 94 szt studzienek i wpustów deszczowych oraz 33 studni rewizyjnych fi 10000 i 23 studni fi 1200. Przewidziano wykonanie oznakowania i montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu (stałą organizację ruchu), w tym oznakowanie poziome: 478 m 2, oznakowanie pionowe: 84 znaków (plus 4 tablice informacyjne), poręcze ochronne - 68,7 mb oraz wykonanie trawników - 5 814 m2 . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 2 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 3 do SIWZ Przedmiar robót..
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
W ogłoszeniu jest: 26.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Siemiatycze ul. Pałacowa 2 17-300 Siemiatycze Biuro Podawcze
W ogłoszeniu powinno być: 29.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Siemiatycze ul. Pałacowa 2 17-300 Siemiatycze Biuro Podawcze.
Burmistrz Miasta Siemiatycze
mgr Piotr Siniakowicz

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.um.siemiatycze.samorzady.pl
Siemiatycze: Powiązanie infrastruktury komunikacyjnej osiedla Annopol w Siemiatyczach z siecią dróg powiatowych i krajowych - Etap II
Numer ogłoszenia: 155948 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Siemiatycze , ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 085 6565800, 6565815, faks 085 6565803.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemiatycze.samorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Powiązanie infrastruktury komunikacyjnej osiedla Annopol w Siemiatyczach z siecią dróg powiatowych i krajowych - Etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach planowanego zadania przewiduje się przebudowę oraz budowę nawierzchni bitumicznej, zjazdów, chodników, ramp dla pieszych, zatok autobusowych, budowę kanalizacji deszczowej, przykanalików i wpustów, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz oświetlenia ulic na następujących drogach gminnych: - ul. Ogrodowa nr 109355B - ul. Jabłoniowa nr 109409B - ul. Wiśniowa nr 109412B - ul. A. Jabłonowskiej nr 109335B - ul. Szpitalna nr 109377B Łączna długość przebudowy i budowy ulic - 2 266 mb, w tym: 1. Przebudowa ul. Ogrodowej o dług. 887 mb (szer. jezdni 7,0 m; obustronne chodniki szer. 1,55 - 6,45 m) 2. Budowa ul. A. Jabłonowskiej o dług. 600 mb (szer. jezdni 5,0 m; obustronne chodniki szer. 1,95 m) 3. Budowa ul. Szpitalnej o dług. 185 mb (szer. jezdni 5,0 m; obustronne chodniki szer. 1,35 - 1,95 m) 4. Budowa ul. Jabłoniowej o dług. 311 mb (szer. jezdni 7,0 m; obustronne chodniki szer. 1,95 m) 5. Budowa ul. Wiśniowej o dług. 283 mb (szer. jezdni 5,0 m; obustronne chodniki szer. 1,4 - 2,0 m) Wymagania techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia określone zostały w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Łączna długość przebudowy i budowy ulic - 2 266 mb. Wykonana zostanie nawierzchnia asfaltowa na powierzchni 14 737 m2, nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm na powierzchni 2 942 m2, nawierzchnia z kostki brukowej gr. 6 cm - 7 092 m2. Do ustawienie przewidziano: 5 019 m krawężnika betonowego 15x30 cm, 4 254 m obrzeża betonowego 6x20 cm, 820 m obrzeża 8x30 cm oraz 103 m opornika kamiennego. Jednocześnie wraz z budową ulic zaplanowano budowę kanalizacji deszczowej o długości L=2 152,3 m ( fi 500 - 845,7 mb, fi 400 - 137,7 mb, fi 315 - 1 168,9 mb) wraz z przykanalikami fi 200 o długości L=508,1 mb. Planuje się wybudowanie 96 szt studzienek i wpustów deszczowych oraz 35 studni rewizyjnych fi 10000 i 20 studni fi 1200. Przewidziano wykonanie oznakowania i montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu (stałą organizację ruchu), w tym oznakowanie poziome: 478 m 2, oznakowanie pionowe: 84 znaków (plus 4 tablice informacyjne), poręcze ochronne - 68,7 mb oraz wykonanie trawników - 5 814 m2 . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 2 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 3 do SIWZ Przedmiar robót.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.30-3, 45.23.32.23-8, 45.23.32.22-1, 45.23.32.52-0, 45.23.32.90-8, 45.23.31.20-0, 45.23.14.00-9, 45.23.23.32-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki SA Nr 15 1240 5211 1111 0010 3200 7962 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego pok. 111 sekretariat , a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji łącznie z odbudową nawierzchni lub budowie czy przebudowie drogi o wartości co najmniej 4.000. 000 zł brutto (słownie: cztery miliony złotych brutto) w przypadku każdej z tych robót.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, w tym co najmniej: a) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej, b) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności sanitarnej, c) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności elektrycznej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 5.000.000 zł (słownie: pięć milionów złotych), - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 5.000.000 zł (pięć milionów złotych)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy na zasadach określonych w §13 wzoru umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.siemiatycze.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Siemiatycze ul. Pałacowa 2 17-300 Siemiatycze.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Siemiatycze ul. Pałacowa 2 17-300 Siemiatycze Biuro Podawcze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Burmistrz Miasta Siemiatycze
mgr Piotr Siniakowicz

DOKUMENTACJA PRZETARGOWA DO POBRANIA

Metryka strony

Udostępniający: Miasto Siemiatycze

Wytwarzający/odpowiadający: Agata Cieślik

Data wytworzenia: 2015-05-19

Wprowadzający: Jarosław Kiczko

Data wprowadzenia: 2015-05-19

Data modyfikacji: 2018-09-25

Opublikował: Jarosław Kiczko

Data publikacji: 2015-05-19