Siemiatycze: Świadczenie usług przewozowych transportu zbiorowego dla potrzeb komunikacji miejskiej w Siemiatyczach w okresie od 01 września 2016 r. - do 31 sierpnia 2017 r.
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 135463-2016 z dnia 2016-07-14 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Siemiatycze
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych transportu zbiorowego dla potrzeb komunikacji miejskiej w Siemiatyczach na wyznaczonych liniach komunikacyjnych zgodnie z rozkładem jazdy w okresie od 01 września 2016 r. do 31...
Termin składania ofert: 2016-08-03
________________________________________
Siemiatycze: Świadczenie usług przewozowych transportu zbiorowego dla potrzeb komunikacji miejskiej w Siemiatyczach w okresie od 01 września 2016 r. - do 31 sierpnia 2017 r
Numer ogłoszenia: 181399 - 2016; data zamieszczenia: 16.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135463 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 85 6565800, 6565815, faks 85 6565803.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przewozowych transportu zbiorowego dla potrzeb komunikacji miejskiej w Siemiatyczach w okresie od 01 września 2016 r. - do 31 sierpnia 2017 r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych transportu zbiorowego dla potrzeb komunikacji miejskiej w Siemiatyczach na wyznaczonych liniach komunikacyjnych zgodnie z rozkładem jazdy w okresie od 01 września 2016 r. do 31 sierpnia 2017 r. Szacunkowa liczba wozokilometrów w okresie zamówienia: 69 800.Przedmiotem zamówienia jest obsługa tras komunikacji miejskiej na terenie Miasta Siemiatycze w zakresie: Linia nr 1 Armii Krajowej - ul. Tadeusza Kościuszki - ul. Wysoka - ul. Gen. Władysława Andersa. - ul. Grodzieńska - Plac Jana Pawła II - ul. Ogrodowa - ul. Legionów Piłsudskiego - Plac Jana Pawła II - ul. Ciechanowiecka - CPN -ul. Bartosza Głowackiego - Plac Jana Pawła II - ul. Grodzieńska - ul. Tadeusza Kościuszki - ul. Armii Krajowej. Autobus kursujący na tej trasie ma do przejechania dziennie łącznie 67 km, w ciągu dnia autobus odbywa 7 kursów. Długość trasy linii w rozkładzie dziennym jest zróżnicowana i wynosi:11, 16, 6, 6, 11, 11, i 6 km. Linia nr 2; ul. Armii Krajowej-ul.Kościuszki-ul.11Listopada-ul. Leg.Piłsudskiego-ul.Ogrodowa -Plac Jana Pawła II- ul. Grodzieńska- ul. Wysoka - Osiedle (Wysokie)- ul. Gen. Wł. Andersa- ul. Świerkowa - ul. Kasztanowa - ul. Słowiczyńska - ul. Słowicza - ul. Słowiczyńska - ul. Kasztanowa - ul. Świerkowa. - ul. Gen. Wł. Andersa- Osiedle (Wysokie) - ul. Wysoka - ul. Grodzieńska - Plac Jana Pawła II - ul. Ogrodowa- ul. Leg. Piłsudskiego - ul. 11 Listopada-ul. Żwirki i Wigury - ul. Kościuszki - ul. Armii Krajowej. Autobus kursujący na tej trasie ma do przejechania dziennie łącznie 111 km, w ciągu dnia autobus odbywa 7 kursów. Długość trasy linii w rozkładzie dziennym jest zróżnicowana i wynosi: 8, 19 ,19, 9, 19, 19 i 18 km. Linia nr 3 ul. Słowicza-ul. Słowiczyńska - ul. Kasztanowa - ul. Świerkowa -ul. Gen. Wł. Andersa - Osiedle (Wysokie) -ul. Wysoka- ul. Grodzieńska -Plac Jana Pawła II - ul. Ogrodowa - ul. Legionów Piłsudskiego. - ul. 11 Listopada - (Weska) (Kmicic) - ul.11 Listopada - Leg. Piłsudskiego - ul. Ogrodowa - Plac Jana Pawła II - ul. Grodzieńska - ul. Wysoka - Osiedle (Wysokie) - ul. Gen. Wł. Andersa - ul. Świerkowa -ul. Kasztanowa - ul. Słowiczyńska - ul. Słowicza. Autobus kursujący na tej trasie ma do przejechania dziennie łącznie 132 km, w ciągu dnia autobus odbywa 9 kursów. Długość trasy linii w rozkładzie dziennym jest zróżnicowana i wynosi: 14,17, 18, 18, 8, 15, 13,12 i 17 km. Prowadzenie usług komunikacji miejskiej w w/w zakresie odbywać się będzie przez okres dziesięciu miesięcy w roku. W miesiącach wakacyjnych, tj. lipcu i sierpniu komunikacja będzie ograniczona do następującego zakresu: Linia W (2) ul. Armii Krajowej (Oerlemans Foods) - ul. Słowicza- Plac Jana Pawła II - Ogrodowa - 11 Listopada. Autobus kursujący na tej trasie ma do przejechania dziennie łącznie 62 km, w ciągu dnia autobus odbywa 7 kursów. Długość trasy linii w rozkładzie dziennym jest zróżnicowana i wynosi: 8, 15, 5, 9, 5, 5 i 15 km. Linia W (3) (Weska) - ul. 11 Listopada - Plac Jana Pawła II. Autobus kursujący na tej trasie ma do przejechania dziennie łącznie 8 km, w ciągu dnia autobus odbywa 2 kursy. Długość trasy linii w rozkładzie dziennym jest wynosi 4 km ( łącznie 8 km). Na w.w trasach, w okresie wakacyjnym, będą kursowały 2 linie wg. Rozkładu jazdy. Autobusy nie kursują w soboty i dni świąteczne. Łączny dzienny przebieg wszystkich linii obsługiwanych w okresie od 01 września do 30 czerwca wynosi 310 km. W okresie wakacyjnym dzienny przebieg linii (W) wyniesie 70 km. Na terenie miasta znajduje się 52 przystanki komunikacji miejskiej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Siemiatyczach Sp. z o.o., ul. Kościuszki 88, 17-300 Siemiatycze, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 234638,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 222382,80
• Oferta z najniższą ceną: 222382,80 / Oferta z najwyższą ceną: 222382,80
• Waluta: PLN .
wz. Z-ca BURMISTRZA
mgr inż. Henryk Tomasz Czmut
Siemiatycze, 03 sierpnia 2016 r.
Kn.271.3.2016
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy przetargu nieograniczonego na usługę pn. „Świadczenie usług przewozowych transportu zbiorowego dla potrzeb komunikacji miejskiej w Siemiatyczach w okresie od 01 września 2016 r. - do 31 sierpnia 2017 r.”
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), Zamawiający zawiadamia, że w przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy, na usługę pn.: „Świadczenie usług przewozowych transportu zbiorowego dla potrzeb komunikacji miejskiej w Siemiatyczach w okresie od 01 września 2016 r. - do 31 sierpnia 2017 r.” wpłynęła jedna oferta. Nie odrzucono i nie wykluczono żadnej oferty.
Wybrana została oferta Wykonawcy:
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Siemiatyczach Sp. z o.o.;
17-300 Siemiatycze
ul. Kościuszki 88
cena brutto za realizację całości zamówienia: 222 382,80 zł
ilość pojazdów niskopodłogowych dostosowanych dla osób niepełnosprawnych: 1
Zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy, Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta ww. Wykonawcy jest zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Wybrana oferta otrzymała największą ilość punktów.
LP. |
Wykonawca |
Punktacja |
||
cena |
ilość pojazdów niskopodłogowych dostosowanych dla osób niepełnosprawnych |
łącznie |
||
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Siemiatyczach Sp. z o.o.; 17-300 Siemiatycze; ul. Kościuszki 88; |
90,00 |
10,00 |
100,00 |
Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych, to jest w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane faksem lub e-mailem tj. w sposób określony w art. 27 ust. 2 w/w ustawy.
wz. Z-ca BURMISTRZA
mgr inż. Henryk Tomasz Czmut
Siemiatycze 03.08.2016 r.
Kn.271.3.2016
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Świadczenie usług przewozowych transportu zbiorowego dla potrzeb komunikacji miejskiej w Siemiatyczach w okresie od 01 września 2016 r. - do 31 sierpnia 2017 r.”
Informacja z otwarcia ofert
1. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie w/w zamówienia wynosi 223 000,00 zł. (słownie złotych: dwieście dwadzieścia trzy tysiące).
2. Ofertę złożył 1 Wykonawca
1) Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Siemiatyczach Sp. z o.o.; 17-300 Siemiatycze; ul. Kościuszki 88;
Cena: 222 382,80 zł.
Ilość pojazdów niskopodłogowych dostosowanych dla osób niepełnosprawnych: 1szt.
wz. Z-ca BURMISTRZA
mgr inż. Henryk Tomasz Czmut
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl
________________________________________
Siemiatycze: Świadczenie usług przewozowych transportu zbiorowego dla potrzeb komunikacji miejskiej w Siemiatyczach w okresie od 01 września 2016 r. - do 31 sierpnia 2017 r.
Numer ogłoszenia: 135463 - 2016; data zamieszczenia: 14.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Siemiatycze , ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 85 6565800, 6565815, faks 85 6565803.
• Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przewozowych transportu zbiorowego dla potrzeb komunikacji miejskiej w Siemiatyczach w okresie od 01 września 2016 r. - do 31 sierpnia 2017 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych transportu zbiorowego dla potrzeb komunikacji miejskiej w Siemiatyczach na wyznaczonych liniach komunikacyjnych zgodnie z rozkładem jazdy w okresie od 01 września 2016 r. do 31 sierpnia 2017 r. Szacunkowa liczba wozokilometrów to 69800/rok. Przedmiotem zamówienia jest obsługa tras komunikacji miejskiej na terenie Miasta Siemiatycze w zakresie: Linia nr 1; Armii Krajowej - ul. Tadeusza Kościuszki - ul. Wysoka - ul. Gen. Władysława Andersa - ul. Grodzieńska - Plac Jana Pawła II - ul. Ogrodowa - ul. Legionów Piłsudskiego - Plac Jana Pawła II - ul. Ciechanowiecka - CPN -ul. Bartosza Głowackiego - Plac Jana Pawła II - ul. Grodzieńska - ul. Tadeusza Kościuszki - ul. Armii Krajowej. Autobus kursujący na tej trasie ma do przejechania dziennie łącznie 67 km, w ciągu dnia autobus odbywa 7 kursów. Długość trasy linii w rozkładzie dziennym jest zróżnicowana i wynosi:11, 16, 6, 6, 11, 11, i 6 km. Linia nr 2; ul. Armii Krajowej-ul.Kościuszki-ul.11Listopada-ul.Leg.Piłsudskieg -ul.Ogrodowa -Plac Jana Pawła II- ul. Grodzieńska- ul. Wysoka - Osiedle (Wysokie)- ul. Gen. Wł. Andersa- ul. Świerkowa - ul. Kasztanowa - ul. Słowiczyńska - ul. Słowicza - ul. Słowiczyńska - ul. Kasztanowa - ul. Świerkowa - ul. Gen. Wł. Andersa- Osiedle (Wysokie) - ul. Wysoka - ul. Grodzieńska - Plac Jana Pawła II - ul. Ogrodowa- ul. Leg. Piłsudskiego - ul. 11 Listopada-ul. Żwirki i Wigury - ul. Kościuszki - ul. Armii Krajowej. Autobus kursujący na tej trasie ma do przejechania dziennie łącznie 111 km, w ciągu dnia autobus odbywa 7 kursów. Długość trasy linii w rozkładzie dziennym jest zróżnicowana i wynosi: 8, 19 ,19, 9, 19, 19 i 18 km. Linia nr 3; ul. Słowicza-ul. Słowiczyńska - ul. Kasztanowa - ul. Świerkowa -ul. Gen. Wł. Andersa - Osiedle (Wysokie) -ul. Wysoka- ul. Grodzieńska -Plac Jana Pawła II - ul. Ogrodowa - ul. Legionów Piłsudskiego - ul. 11 Listopada - (Weska) (Kmicic) - ul.11 Listopada - Leg. Piłsudskiego - ul. Ogrodowa - Plac Jana Pawła II - ul. Grodzieńska - ul. Wysoka - Osiedle (Wysokie) - ul. Gen. Wł. Andersa - ul. Świerkowa -ul. Kasztanowa - ul. Słowiczyńska - ul. Słowicza. Autobus kursujący na tej trasie ma do przejechania dziennie łącznie 132 km, w ciągu dnia autobus odbywa 9 kursów. Długość trasy linii w rozkładzie dziennym jest zróżnicowana i wynosi: 14,17, 18, 18, 8, 15, 13,12 i 17 km. Prowadzenie usług komunikacji miejskiej w w/w zakresie odbywać się będzie przez okres dziesięciu miesięcy w roku. W miesiącach wakacyjnych, tj. lipcu i sierpniu komunikacja będzie ograniczona do następującego zakresu: Linia W (2); ul. Armii Krajowej (Oerlemans Foods) - ul. Słowicza- Plac Jana Pawła II - Ogrodowa - 11 Listopada. Autobus kursujący na tej trasie ma do przejechania dziennie łącznie 62 km, w ciągu dnia autobus odbywa 7 kursów. Długość trasy linii w rozkładzie dziennym jest zróżnicowana i wynosi: 8, 15, 5, 9, 5, 5 i 15 km. Linia W (3); (Weska) - ul. 11 Listopada - Plac Jana Pawła II. Autobus kursujący na tej trasie ma do przejechania dziennie łącznie 8 km, w ciągu dnia autobus odbywa 2 kursy. Długość trasy linii w rozkładzie dziennym jest wynosi 4 km ( łącznie 8 km) . Na w/w trasach, w okresie wakacyjnym, będą kursowały 2 linie wg. Rozkładu jazdy. Autobusy nie kursują w soboty i dni świąteczne. Łączny dzienny przebieg wszystkich linii obsługiwanych w okresie od 01 września do 30 czerwca wynosi 310 km. W okresie wakacyjnym dzienny przebieg linii (W) wyniesie 70 km. Na terenie miasta znajduje się 52 przystanki komunikacji miejskiej ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta w okresie związania ofertą określonym w pkt. 7.1 niniejszej instrukcji powinna być zabezpieczona w wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 6.2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42, poz. 275). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że: - Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub-Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3) Postanowienia pkt. 6.2.2) stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt. 6.2.1)b) i 6.2.1)e). 6.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium 1 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Nr rachunku: 15 1240 5211 1111 0010 3200 7962 Przelew powinien wskazywać numer i nazwę postępowania. Do Oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub kopię gwarancji/poręczenia wniesionych/złożonych jako wadium. 2) Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach, należy złożyć w oryginale, przed upływem terminu składania ofert, w sposób umożliwiający dokonanie zwrotu wadium zgodnie z przepisami ustawy Pzp - tj. jako oddzielny od oferty dokument, w siedzibie Zamawiającego (sekretariat), w poniedziałki w godz.: 9.00 - 17.00 od wtorku do piątku w godz. 7.30-15.30. 6.4. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert (dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest wystarczające do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę). 2) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6.5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 6.6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, a w szczególności że posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.)
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a w szczególności, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub należycie wykonuje co najmniej 1 usługę polegającą na świadczeniu usług publicznego transportu zbiorowego dla potrzeb komunikacji miejskiej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz.U. z 2011 r. Nr 5 poz. 13 ze zm.) trwającą nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, o liczbie wykonanych wozokilometrów nie mniejszej niż 50.000 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy) rocznie i wartości netto nie mniejszej niż 160.000,00 zł (słownie: sto sześćdziesiąt tysięcy złotych).
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada minimum cztery autobusy dostosowane do prowadzenia komunikacji miejskiej wyposażone, minimum w dwoje drzwi pneumatycznych oraz 19 miejsc siedzących
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności że jego przychody netto za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wynosiły nie mniej niż 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
• wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
• sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności – za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
• sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku podmiotów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności – za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
• zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo, tj. dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy powinno być dołączone do oferty, o ile sposób reprezentacji nie wynika z innych dokumentów, np. z odpisu z właściwego rejestru, załączonych do oferty oraz powinno odpowiadać w zakresie formy przepisom Kodeksu Cywilnego (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
• 1 - Cena - 90
• 2 - Ilość pojazdów niskopodłogowych dostosowanych dla osób niepełnosprawnych - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany w umowie mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takich zmian, z zastrzeżeniem § 5 ust. 4 umowy, i będą one dopuszczalne wyłącznie w granicach unormowania art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby wozokilometrów - nie więcej niż 15% (piętnaście procent) w stosunku do liczby wskazanej w ust. 2 niniejszego paragrafu - w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, przy czym w żadnym momencie obowiązywania niniejszej umowy przeciętna roczna liczba wozokilometrów wyliczana na podstawie obowiązujących w danym momencie stałych rozkładów jazdy nie może być mniejsza o więcej niż 15% (piętnaście procent) w stosunku do przeciętnej rocznej liczby wozokilometrów wyliczonej na podstawie rozkładów jazdy. Rozkłady jazdy, o których mowa powyżej zostaną dostarczone Wykonawcy najpóźniej 14 dni przed rozpoczęciem świadczenia usług. 2. Zamawiający, oprócz możliwości zmiany ustaleń umowy przewidzianych w § 1 ust. 3 i §7 ust. 3 i 4, dopuszcza również możliwość zmiany ustaleń w umowie w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów dotyczących osób uprawnionych do bezpłatnych lub ulgowych przejazdów komunikacją miejską, 2) zmiany przepisów porządkowych. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą zostać dokonane, jeżeli zachodzą niżej wymienione okoliczności (lub zachodzi co najmniej jedna) i są one uzasadnione: 1) śmiercią, chorobą lub innym zdarzeniem losowym, 2) nie wywiązywaniem się podwykonawcy z obowiązków wynikających z umowy lub jeżeli zmiana podwykonawcy stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 3) zmianą przepisów dotyczących osób uprawnionych do bezpłatnych lub ulgowych przejazdów komunikacją miejską, 4) zmianą przepisów porządkowych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Siemiatycze ul. Pałacowa 2 17-300 Siemiatycze.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2016 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2,17-300 Siemiatycze (okienko podawcze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Burmistrz
Piotr Siniakowicz
Metryka strony