Zwiększenie bezpieczeństwa ruchu drogowego na ulicy Nadrzecznej stanowiącej połączenie kompleksu rekreacyjnego w obszarze zalewów w Siemiatyczach z drogą wojewódzką nr 693

Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 12821-2016 z dnia 2016-02-05 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Siemiatycze
1.W ramach planowanego zadania przewiduje się wykonać:przebudowę nawierzchni bitumicznej - 487 mb, kanał deszczowy - 545 mb, wymianę wpustów ulicznych na krawężnikowo-jezdniowe - 13 szt, parkingi - 96 miejsc, zatokę autobusową, chodniki...
Termin składania ofert: 2016-02-22

Siemiatycze: Zwiększenie bezpieczeństwa ruchu drogowego na ulicy Nadrzecznej stanowiącej połączenie kompleksu rekreacyjnego w obszarze zalewów w Siemiatyczach z drogą wojewódzką nr 693
Numer ogłoszenia: 47208 - 2016; data zamieszczenia: 03.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 12821 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 85 6565800, 6565815, faks 85 6565803.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zwiększenie bezpieczeństwa ruchu drogowego na ulicy Nadrzecznej stanowiącej połączenie kompleksu rekreacyjnego w obszarze zalewów w Siemiatyczach z drogą wojewódzką nr 693.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach planowanego zadania przewiduje się wykonać: przebudowę nawierzchni bitumicznej - 487 mb, kanał deszczowy - 545 mb, wymianę wpustów ulicznych na krawężnikowo-jezdniowe - 13 szt., parkingi - 96 miejsc, zatokę autobusową, chodniki i zjazdy - 2 178 m2, ścieżkę pieszo-rowerową - 2 020 m, oświetlenie ścieżki - 29 słupów i opraw, oznakowanie pionowe i poziome, wykonanie trawników na drodze gminnej nr 109351B - ul. Nadrzecznej w Siemiatyczach. Dodatkowe informacje odnoszące się do przedmiotu zamówienia: szerokość jezdni ulicy od 6,10 m do 6,60 m;obustronne chodniki: szerokość 1,50 m po lewej stronie i 2,00 m po prawej stronie; szerokość ścieżki pieszo-rowerowej 3,5 m (wraz z opornikiem) w tym: 2,0 m pas dla rowerów i 1,5 m dla ruchu pieszego ,konstrukcja nawierzchni ścieżki pieszo-rowerowej i parkingów: w-wa mrozoodporna z piasku gr. 15cm, kruszywo naturalne 0-31,5 mm grub. 15 cm, kostka brukowa gr. 8 cm na podsypce cem.-piask. gr. 5cm; konstrukcja nawierzchni ulicy: wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej betonem asfaltowym w ilości średnio 3 cm (75kg/m2), warstwa ścieralna nawierzchni z betonu asfaltowego gr. 3 cm; kanał deszczowy z rur PP strukturalnych, SN8, łączonych na kielich lub mufy, sprawdzonych producentów zapewniających odpowiedni standard wykonania (np. Wavin lub równoważne); na trasie kanału deszczowego studnie rewizyjne o średnicy Dn 1500 z kręgów betonowych lub polimerobetonowych; wody opadowe odprowadzane przez system kanalizacji deszczowej odprowadzane do rzeki Kamionki z zastosowaniem piaskownika Dn2000 oraz separatora lamelowego substancji ropopochodnych Dn2500, Qn=90 l/s; Qmax=900 l/s, oświetlenie: słupy oświetleniowe SAL4,5/B60 z oprawami Auris (lub równoważne) z daszkiem, kabel YKY 4x25mm2 + FeZ4x25. Wymagania techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia określone zostały w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Długość odcinka ulicy Nadrzecznej objętego zadaniem - 487 mb. Wykonana zostanie nowa nawierzchnia asfaltowa ( wyrównanie średnia grub. 3 cm + warstwa ścieralna grub. 3 cm) na powierzchni 3 325 m2, nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm na ścieżce pieszo-rowerowej - 2 020 m2, nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm na parkingach i progach zwalniających - 1 385,5 m2, nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm na wjazdach bramowych - 391 m2, chodniki z kostki brukowej gr. 6 cm - 1 787 m2. Do ustawienia przewidziano: 1 351,8 m krawężnika betonowego 15x30 cm wzdłuż ulicy i przy parkingach, 1 270 m opornika betonowego 15x25 cm wzdłuż ścieżki pieszo-rowerowej, 976,5 m obrzeża betonowego 6x20 cm oraz 195,5 m obrzeża 8x30 cm przy zjazdach bramowych. W ramach oznakowania do wykonania jest: ustawienie 56 szt. znaków drogowych (43 szt. słupków do znaków) oraz oznakowanie poziome w ilości łącznej 148,81 m2. Ilość trawników do wykonania -5 885 m2. W ramach odwodnienia planuje się wykonanie kanalizacji deszczowej w ilości: ø 900 - 182,4 m, ø 800 - 335,3 m, ø 600 - 20,2 m, ø 500 - 1,3 m, ø 315 - 3,2 m, ø 200 - 2,6 m. Na trasie kanału deszczowego wybudowane zostaną studnie rewizyjne o średnicy Dn 1500 w ilości 9 szt., piaskownik Dn2000 oraz separator lamelowy substancji ropopochodnych Dn2500. Wymienione zostanie również 13 szt. istniejących wpustów ulicznych na wpusty krawężnikowo-jezdniowe. Jednocześnie zaplanowano budowę oświetlenia ciągu pieszo rowerowego: montaż 29 szt. słupów oświetleniowych SAL4,5/B60 z oprawami Auris (lub równoważne) z daszkiem, układanie linii kablowej nn kablem YKY 4x25mm2 + FeZ4x25 w ilości 521 (676) m, montaż przepustów 49 m, montaż uziemienia słupa szt. 3..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.10.00.00-8, 45.23.21.30-2, 45.11.12.00-0, 45.23.33.20-8, 45.23.32.22-1, 45.23.32.90-8, 45.31.61.10-9, 45.11.27.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Siemiatyczach, ul. Armii Krajowej 35, 17-300 Siemiatycze, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2050252,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 1375755,00
  • Oferta z najniższą ceną: 1375755,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1760303,01
  • Waluta: PLN .
Burmistrz
Piotr Siniakowicz

Siemiatycze 23.02.2016 r.
Kn. 271.1.2016                                                                                           
 
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zwiększenie bezpieczeństwa ruchu drogowego na ulicy Nadrzecznej stanowiącej połączenie kompleksu rekreacyjnego w obszarze zalewów w Siemiatyczach z drogą wojewódzką nr 693”
 
Informacja
z otwarcia ofert
 
 1. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie w/w zamówienia wynosi 2 500 000 zł. (słownie złotych: dwa miliony pięćset tysięcy)
 2. Oferty złożyło 4 Wykonawców:
  1. Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe „MAKSBUD” Sp. z o. o.; ul. Mickiewicza 183; 17-100 Bielsk Podlaski
    Cena: 1 476 504,30 zł. Okres gwarancji – 60 miesięcy.
  2. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych MIKST Sp. z o. o; ul. Gdańska 69A; 07-100 Węgrów
    Cena: 1 682 426,59 zł. Okres gwarancji – 48 miesięcy.
  3. Konsorcjum Firm:  Lider konsorcjum: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe TRANSBET Wojtiuk sp. jawna; ul. Grzybowa 52a; 21-500 Biała Podlaska i Partner konsorcjum: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe „TRANSBET” Wojtiuk Marian; ul. Grzybowa 52a; 21-500 Biała Podlaska
    Cena: 1 760 303,01 zł. Okres gwarancji – 60 miesięcy.
  4. Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Siemiatyczach; ul. Armii Krajowej 35; 17-300 Siemiatycze
    Cena: 1 375 755,00 zł. Okres gwarancji – 60 miesięcy.
Burmistrz
Piotr Siniakowicz

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

Siemiatycze: Zwiększenie bezpieczeństwa ruchu drogowego na ulicy Nadrzecznej stanowiącej połączenie kompleksu rekreacyjnego w obszarze zalewów w Siemiatyczach z drogą wojewódzką nr 693
Numer ogłoszenia: 12821 - 2016; data zamieszczenia: 05.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V
zamówienia publicznego
 
zawarcia umowy ramowej
 
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Siemiatycze , ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 85 6565800, 6565815, faks 85 6565803.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zwiększenie bezpieczeństwa ruchu drogowego na ulicy Nadrzecznej stanowiącej połączenie kompleksu rekreacyjnego w obszarze zalewów w Siemiatyczach z drogą wojewódzką nr 693.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.W ramach planowanego zadania przewiduje się wykonać:przebudowę nawierzchni bitumicznej - 487 mb, kanał deszczowy - 545 mb, wymianę wpustów ulicznych na krawężnikowo-jezdniowe - 13 szt, parkingi - 96 miejsc, zatokę autobusową, chodniki i zjazdy - 2 178 m2, ścieżkę pieszo-rowerową - 2 020 m2, oświetlenie ścieżki - 29 słupów i opraw, oznakowanie pionowe i poziome, wykonanie trawników na drodze gminnej nr 109351B - ul. Nadrzecznej w Siemiatyczach. 2. Dodatkowe informacje odnoszące się do przedmiotu zamówienia: szerokość jezdni ulicy od 6,10 m do 6,60 m; obustronne chodniki: szerokość 1,50 m po lewej stronie i 2,00 m po prawej stronie; szerokość ścieżki pieszo-rowerowej 3,5 m (wraz z opornikiem) w tym: 2,0 m pas dla rowerów i 1,5 m dla ruchu pieszego, konstrukcja nawierzchni ścieżki pieszo-rowerowej i parkingów: w-wa mrozoodporna z piasku gr. 15cm, kruszywo naturalne 0-31,5 mm grub. 15 cm, kostka brukowa gr. 8 cm na podsypce cem.-piask. gr. 5cm; konstrukcja nawierzchni ulicy: wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej betonem asfaltowym w ilości średnio 3 cm (75kg/m2), warstwa ścieralna nawierzchni z betonu asfaltowego gr. 3 cm; kanał deszczowy z rur PP strukturalnych, SN8, łączonych na kielich lub mufy, sprawdzonych producentów zapewniających odpowiedni standard wykonania (np. Wavin lub równoważne); na trasie kanału deszczowego studnie rewizyjne o średnicy Dn 1500 z kręgów betonowych lub polimerobetonowych; wody opadowe odprowadzane przez system kanalizacji deszczowej odprowadzane do rzeki Kamionki z zastosowaniem piaskownika Dn2000 oraz separatora lamelowego substancji ropopochodnych Dn2500-Qn=90 l/s; Qmax=900 l/s, oświetlenie: słupy oświetleniowe SAL4,5/B60 z oprawami Auris (lub równoważne) z daszkiem, kabel YKY 4x25mm2 + FeZ4x25 3.Wymagania techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia określone zostały w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 4. Długość odcinka ulicy Nadrzecznej objętego zadaniem - 487 mb. Wykonana zostanie nowa nawierzchnia asfaltowa ( wyrównanie średnia grub. 3 cm + warstwa ścieralna grub. 3 cm) na powierzchni 3 325 m2, nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm na ścieżce pieszo-rowerowej - 2 020 m2, nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm na parkingach i progach zwalniających - 1 385,5 m2, nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm na wjazdach bramowych - 391 m2, chodniki z kostki brukowej gr. 6 cm - 1 787 m2. Do ustawienia przewidziano: 1 351,8 m krawężnika betonowego 15x30 cm wzdłuż ulicy i przy parkingach, 1 270 m opornika betonowego 15x25 cm wzdłuż ścieżki pieszo-rowerowej, 976,5 m obrzeża betonowego 6x20 cm oraz 195,5 m obrzeża 8x30 cm przy zjazdach bramowych. W ramach oznakowania do wykonania jest: ustawienie 56 szt. znaków drogowych (43 szt. słupków do znaków) oraz oznakowanie poziome w ilości łącznej 148,81 m2. Ilość trawników do wykonania -5 885 m2. W ramach odwodnienia planuje się wykonanie kanalizacji deszczowej w ilości: ø 900 - 182,4 m, ø 800 - 335,3 m, ø 600 - 20,2 m, ø 500 - 1,3 m, ø 315 - 3,2 m, ø 200 - 2,6 m. Na trasie kanału deszczowego wybudowane zostaną studnie rewizyjne o średnicy Dn 1500 w ilości 9 szt., piaskownik Dn2000 oraz separator lamelowy substancji ropopochodnych Dn2500. Wymienione zostanie również 13 szt. istniejących wpustów ulicznych na wpusty krawężnikowo-jezdniowe. Jednocześnie zaplanowano budowę oświetlenia ciągu pieszo rowerowego: montaż 29 szt. słupów oświetleniowych SAL4,5/B60 z oprawami Auris (lub równoważne) z daszkiem, układanie linii kablowej nn kablem YKY 4x25mm2 + FeZ4x25 w ilości 521 (676) m, montaż przepustów 49 m, montaż uziemienia słupa szt. 3..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp - w przypadku, gdy okażą się one niezbędne w celu prawidłowej realizacji Projektu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.10.00.00-8, 45.23.21.30-2, 45.11.12.00-0, 45.23.33.20-8, 45.23.32.22-1, 45.23.32.90-8, 45.31.61.10-9, 45.11.27.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.07.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą Ofertę wadium w wysokości: 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy PLN) Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42, poz. 275). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,c) kwotę gwarancji,d) termin ważności gwarancji e)zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że: Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3) Postanowienia pkt. 11.2.2) stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt. 11.2.1)b) i 11.2.1)e). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. f) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Nr rachunku: 15 1240 5211 1111 0010 3200 7962 Przelew powinien wskazywać numer i nazwę postępowania. Do Oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub kopię gwarancji poręczenia wniesionych/złożonych jako wadium. g) Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach, należy złożyć w oryginale, przed upływem terminu składania ofert, w sposób umożliwiający dokonanie zwrotu wadium zgodnie z przepisami ustawy Pzp - tj. jako oddzielny od oferty dokument, w siedzibie Zamawiającego (sekretariat), od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30. 4.Termin wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert (dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest wystarczające do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę). 2) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 6.Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3,co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • W ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji łącznie z odbudową nawierzchni o wartości co najmniej 1.500.000 zł, lub co najmniej dwie roboty budowlane polegającą na budowie lub przebudowie drogi o wartości co najmniej 1.500.000 zł.
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą dysponować osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia oraz określone poniżej kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie - po jednej osobie dla każdej z niżej wskazanych funkcji, przy czym nie dopuszcza się łączenia funkcji przez daną osobę; przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń wydane na podstawie ustawy z dnia 7.7.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa polskiego lub odpowiednie uprawnienia przysługujące podstawie odrębnych przepisów prawa polskiego i wspólnotowego - w szczególności kwalifikacje zawodowe uznane na podstawie art. 12a ustawy Prawo budowlane lub prawo do tymczasowego i okazjonalnego wykonywania zawodu, o którym mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2014 r. poz. 1946 ze zm.): Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej wymienionymi osobami, posiadającymi następujące uprawnienia i kwalifikacje i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: a) kierownik budowy - mający co najmniej 5 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi oraz posiadający odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, b) kierownik robót sieciowych - mający co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi oraz posiadający odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. c) Kierownik robót elektrycznych - mający co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi oraz posiadający odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000 PLN, oraz b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1 500 000 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie i złożenia poświadczeń dotyczy wyłącznie robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia zgodnie z opisem sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10
IV.2.2)
 
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy o realizację niniejszego zamówienia publicznego pod następującymi warunkami: Warunki materialne: a) konieczność wydłużenia czasu realizacji umowy z przyczyn niezależnych od stron, b) zmian przepisów prawa polskiego albo prawa wspólnotowego, c) zmiana wytycznych unijnych, w tym w szczególności dotyczących zasad kwalifikowalności wydatków, d) zaistnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy, wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, e) konieczność wydłużenia czasu realizacji umowy wskutek zaistnienia okoliczności, które uniemożliwiają wykonanie robót z obiektywnych przyczyn organizacyjnych i technicznych, f) nieprzyznanie dofinansowania pochodzącego z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia lub przyznanie środków w innej wysokości niż wnioskowana. Warunki formalne: Zamawiający zastrzega jednocześnie, że zmiany postanowień umowy mogą być przeprowadzone w razie zaistnienia warunków materialnych, jedynie po przeprowadzeniu negocjacji przez strony, prowadzących do wypracowania obustronnego konsensusu obejmującego wprowadzone do umowy zmiany. Negocjacje będę mogły być prowadzone na wniosek każdej ze stron, zgłaszany w razie zaistnienia powyższych warunków materialnych. W przypadku gdy strony w drodze negocjacji dojdą do porozumienia odnośnie zakresu i treści wprowadzanych zmian, podpisane zostanie przez strony aneks do umowy o realizację niniejszego zamówienia publicznego. Podpisanie aneksu wydłużającego termin realizacji przedmiotu zamówienia możliwe będzie jedynie wówczas, gdy Wykonawca, najpóźniej w dniu jego podpisania, przedłoży dokumenty potwierdzające przedłużenie zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz innych ubezpieczeń wymaganych w ramach zawartej umowy - na czas wynikający z przedłużenia. 6. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w Części II niniejszej SIWZ. Część II niniejszej SIWZ stanowi wzór umowy. Umowa z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie zawarta na warunkach określonych we wzorze.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2016 godzina 10:00, miejsce: ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze, okienko podawcze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Burmistrz
Piotr Siniakowicz

Metryka strony

Udostępniający: Miasto Siemiatycze

Wytwarzający/odpowiadający: Agata Cieślik

Data wytworzenia: 2016-02-05

Wprowadzający: Jarosław Kiczko

Data wprowadzenia: 2016-02-05

Data modyfikacji: 2018-09-25

Opublikował: Jarosław Kiczko

Data publikacji: 2016-02-05