Nabór na stanowisko dyrektora Szkoły Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Siemiatyczach (15.06.2023)

Informacja o wynikach konkursu na stanowisko Dyrektora Szkoły Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Siemiatyczach

Podaje się do publicznej wiadomości, że w wyniku zakończenia procedury konkursu na wyżej wymienione stanowisko wybrana została Pani Agnieszka Anna Sitarska.

Uzasadnienie dokonanego wyboru: Pani Agnieszka Anna Sitarska spełniła wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o konkursie. Kandydat wykazał się wiedzą do wykonywania obowiązków na stanowisku Dyrektora Szkoły Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Siemiatyczach.

Burmistrz
Piotr Siniakowicz


Siemiatycze, 15 czerwca 2023 r.

OR.2111.2.2023

Ogłoszenie o konkursie na stanowisko dyrektora Szkoły Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Siemiatyczach z dnia 15 czerwca 2023 r.

Burmistrz Miasta Siemiatycze ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Siemiatyczach dla której organem prowadzącym jest Miasto Siemiatycze.

Organ prowadzący szkołę:
Miasto Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze

Nazwa i  adres szkoły, której dotyczy konkurs:
Szkoła Muzyczna I stopnia im. Wojciecha Kilara w Siemiatyczach, ul. Legionów Piłsudskiego 1, 17-300 Siemiatycze

  1. Wymagania wobec kandydatów
    Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone § 1 ust. 1, albo § 2 ust. 1, albo § 7, albo § 10 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 4 grudnia 2019 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznej szkole artystycznej oraz publicznej placówce artystycznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 2470; zm.: Dz. U. z 2023 r. poz. 286).
    Zgodnie z § 2 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 lutego 2023r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznej szkole artystycznej oraz  publicznej placówce (Dz. U. z 2023 r., poz. 286) za spełnienie wymogu uzyskania co najmniej bardzo dobrej oceny pracy w okresie ostatnich 5 lat pracy przed przystąpieniem do konkursu na stanowisko dyrektora uznaje się również uzyskanie pozytywnej oceny dorobku zawodowego w okresie ostatniego roku przed przystąpieniem do konkursu na stanowisko dyrektora.
  2. Wymagane dokumenty
    Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać następujące dokumenty:
    1. uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju szkoły;
    2. życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:
      1. stażu pracy pedagogicznej – w przypadku nauczyciela albo:
      2. stażu pracy dydaktycznej – w przypadku nauczyciela akademickiego, albo:
      3. stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem;
    3. oświadczenie zawierające następujące dane kandydata:
      1. imię (imiona) i nazwisko,
      2. datę i miejsce urodzenia,
      3. obywatelstwo,
      4. miejsce zamieszkania (adres do korespondencji).
    4. poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt 2: świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia;
    5. poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia, jednolitych studiów magisterskich lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych, z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą;
    6. poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa art.  11a ust. 1 ustawy z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2021 r. poz. 672), lub kopii świadectwa, o którym mowa w art. 211 ust. 3 pkt 2 lub 3 ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach (Dz. U. z 2023 r. poz. 519 i 185) – w przypadku cudzoziemca;
    7. poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
    8. oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
    9. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    10. oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 289);
    11. oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i ust. 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342 i 497) w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972 r.;
    12. poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku nauczyciela;
    13. poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego; przez poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy rozumie się także poświadczoną przez kandydata kopię karty oceny dorobku zawodowego;
    14. oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1  ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2021 r. poz. 1762 z późn. zm.), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1  ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2023 r. poz. 742 z późn. zm.), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1  ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, z późn. zm.) w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego;
    15. oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
    16. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).
  3. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym imieniem (imionami), nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz dopiskiem: „Konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Siemiatyczach” w terminie 21 dni od daty ukazania się ogłoszenia tj. w terminie do dnia 6 lipca 2023 r., do godz. 1530 w okienku podawczym Urzędu Miasta Siemiatycze lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze (decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemiatycze).
  4. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Miasta Siemiatycze oddzielnym zarządzeniem.
  5. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) uprzejmie informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Siemiatycze, Siemiatycze ul. Pałacowa 2;
  2. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych w Mieście Siemiatycze jest możliwy pod adresem email: iod@siemiatycze.eu, tel. 85 65 65 813, Urząd Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2;
  3. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Szkoły Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Siemiatyczach, jak również w celu realizacji praw i obowiązków wynikających z przepisów prawa w zakresie wskazanym w art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 900).
  4. Dostęp do Pani/Pana danych osobowych będą posiadali upoważnieni pracownicy Urzędu Miasta Siemiatycze oraz inne podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa;
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celów z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.
  7. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegać profilowaniu.
  8. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  9. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych , przysługują Pani/Panu następujące prawa:
    1. prawo do dostępu swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w sytuacji gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem niezbędnym dla celów związanych z przeprowadzeniem konkursu na dyrektora Szkoły Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Siemiatyczach.

Burmistrz
Piotr Siniakowicz

Metryka strony

Udostępniający: Miasto Siemiatycze

Wytwarzający/odpowiadający: Magdalena Rozumska

Data wytworzenia: 2023-06-15

Wprowadzający: Jarosław Kiczko

Data modyfikacji: 2023-08-10

Opublikował: Jarosław Kiczko

Data publikacji: 2023-06-15