Stanowisko ds. infrastruktury komunalnej (5) (15.03.2016)

 
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
przeprowadzonego na podstawie ogłoszenia o naborze na
 
stanowisko ds. infrastruktury komunalnej
w Referacie Infrastruktury i Geodezji
 
w Urzędzie Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze
 
Burmistrz Miasta Siemiatycze informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko nie została zatrudniona żadna osoba.
W ramach ogłoszonego naboru na stanowisko ds. infrastruktury komunalnej do Urzędu Miasta Siemiatycze wpłynęła jedna oferta, która nie spełniła wymagań formalnych.
 
Burmistrz Miasta Siemiatycze
Piotr Siniakowicz
Siemiatycze, dnia 18 kwietnia 2016 r.                                                            

Burmistrz Miasta Siemiatycze
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
 ds. infrastruktury komunalnej
w Referacie Infrastruktury i Geodezji
w Urzędzie Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze – 1/1 etatu
 
I. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. wykształcenie wyższe, o kierunku inżynieria środowiska lub pokrewne w zakresie budownictwa,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. biegła znajomość obsługi komputera,
  7. 5 lat stażu pracy, w tym m.in. potwierdzone odpowiednimi dokumentami 2 lata w procesie inwestycyjnym,
  8. znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
II. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość regulacji prawnych z zakresu administracji samorządowej,
  2. komunikatywność, samodzielność, dokładność, sumienność.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  1. prowadzenie spraw z zakresu inwestycji komunalnych, infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej, elektrycznej,
  2. sprawdzanie i analiza kosztorysów inwestorskich z zakresu prowadzonych spraw,
  3. przygotowywanie części technicznej projektów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków zewnętrznych oraz koordynacja ich realizacji,
  4. uzgadnianie umów i zleceń zawieranych z wykonawcami na dokumentację projektową i wykonawczą, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro,
  5. uczestniczenie w odbiorze zrealizowanych sieci i inwestycji komunalnych,
  6. sprawdzanie, rozliczanie i przekazywanie do użytku odebranych inwestycji oraz potwierdzanie wykonania na fakturach,
  7. wystawianie dokumentów związanych z przyjęciem lub przekazaniem środka trwałego,
  8. naliczanie kar za nieterminowe wykonanie robót,
  9. nadzór nad usuwaniem usterek w prowadzonych inwestycjach,
  10. przygotowanie dokumentów na wykonanie zadań inwestycyjnych do ogłaszania przetargów zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
  11. prowadzenie dokumentacji sieci uzbrojenia terenu,
  12. analiza realizacji zadań gminy w zakresie prowadzonych spraw powierzonych innym podmiotom,
  13. rozliczanie energii za oświetlanie ulic,
  14. sporządzanie sprawozdań, w tym GUS z zakresu prowadzonych spraw.
IV. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) życiorys zawodowy– CV;
3) podpisane oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie przygotowawcze o przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o nieprowadzeniu działalności gospodarczej, bądź o profilu prowadzonej działalności gospodarczej;
4) podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych;
5) kwestionariusz osobowy;
6) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;*
7) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o kontynuacji zatrudnienia;*
8) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem; *
9) kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie, poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem; *
 
V. Warunki pracy:
praca biurowa, w tym przy komputerze, praca w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie wyniósł co najmniej 6%.
Dokumenty należy składać w kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. infrastruktury komunalnej w Urzędzie Miasta Siemiatycze” w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Siemiatycze (parter) lub wysłać na adres Urzędu Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze w terminie do dnia 4 kwietnia 2016 r.
O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia dokumentów w Urzędzie lub dostarczenia przesyłki do Urzędu.
Kwestionariusz osobowy, druki oświadczeń kandydata można pobrać na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Siemiatycze http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/ w zakładce Urząd Miasta – Wolne stanowiska.
Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona w Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2. Osoby, którym w wyniku postępowania naboru zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia są zobowiązane do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 z późn. zm.), umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej, z możliwością zatrudnienia w przyszłości na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony. Przez osobę podejmującą po raz pierwszy pracę rozumie się osobę, która nie była wcześniej zatrudniona w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, na czas nieokreślony albo na czas określony, dłuższy niż 6 miesięcy, i nie odbyła służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym.
 
Siemiatycze, dnia 15 marca 2016 r.                                       
 Burmistrz Miasta Siemiatycze
Piotr Siniakowicz
 
* kandydat może być zobowiązany do okazania w wyznaczonym terminie oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego

Metryka strony

Udostępniający: Miasto Siemiatycze

Wytwarzający/odpowiadający: Agnieszka Oleszczuk

Data wytworzenia: 2016-04-18

Wprowadzający: Jarosław Kiczko

Data wprowadzenia: 2016-03-15

Data modyfikacji: 2019-03-12

Opublikował: Jarosław Kiczko

Data publikacji: 2016-03-15