Stanowisko ds. mienia komunalnego w Referacie Gospodarki Komunalnej (10.03.2017)
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
przeprowadzonego na podstawie ogłoszenia o naborze na
stanowisko ds. mienia komunalnego
(nazwa stanowiska)
w Referacie Gospodarki Komunalnej
(nazwa komórki organizacyjnej)
w Urzędzie Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze
Burmistrz Miasta Siemiatycze informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Emilia Pyzowska, zam. w Siemiatyczach.
Pani Emilia Pyzowska spełniła wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze oraz wykazała się znajomością zagadnień z zakresu administracji samorządowej i przepisów prawa niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku ds. mienia komunalnego.
Burmistrz Miasta Siemiatycze
Piotr Siniakowicz
Siemiatycze, dnia 27 marca 2017 r.
Burmistrz Miasta Siemiatycze
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. mienia komunalnego
w Referacie Gospodarki Komunalnej
w Urzędzie Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze – 1/1 etatu
I. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe, preferowane o kierunku gospodarka przestrzenna, prawo lub administracja
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) biegła znajomość obsługi komputera (MS Office, internet) oraz urządzeń biurowych,
7) minimum 2 lata stażu pracy w administracji samorządowej lub państwowej.
II. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość: Kodeksu cywilnego, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o samorządzie gminnym, miejscowych aktów prawnych oraz regulacji prawnych z zakresu administracji samorządowej,
2) sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) Prowadzenie ewidencji gminnego zasobu nieruchomości i przygotowywanie projektu planu wykorzystania nieruchomości z zasobu.
2) Zlecanie rzeczoznawcom majątkowym wyceny gruntów, budynków i lokali.
3) Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń o przeznaczeniu gminnych nieruchomości do: sprzedaży w drodze przetargu i bezprzetargowej oraz oddania w użytkowanie wieczyste.
4) Przygotowywanie ogłoszeń o przetargach na zbycie nieruchomości i podawanie do publicznej wiadomości.
5) Przygotowywanie dokumentów do zawarcia umów notarialnych.
6) Prowadzenie spraw dotyczących nabycia gruntów do gminnego zasobu nieruchomości.
7) Naliczanie opłat rocznych z tytułu wieczystego użytkowania i dokonywanie ich aktualizacji.
8) Prowadzenie spraw dotyczących przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.
9) Prowadzenie spraw dotyczących uwłaszczenia.
10) Prowadzenie spraw dotyczących prawa pierwokupu.
11) Naliczanie opłat adiacenckich i renty planistycznej.
12) Prowadzenie rejestru sprzedaży działek i lokali.
13) Wystawianie faktur VAT za sprzedaż działek, lokali i budynków, opłat za wieczyste użytkowanie oraz prowadzenie rejestru wystawionych faktur.
14) Sporządzanie miesięcznych zestawień rozliczania podatku VAT.
15) Przygotowywanie wniosków o założenie lub zmianę w Księgach Wieczystych.
IV. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) życiorys zawodowy– CV;
3) podpisane oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie przygotowawcze o przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o nieprowadzeniu działalności gospodarczej, bądź o profilu prowadzonej działalności gospodarczej;
4) podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych;
5) kwestionariusz osobowy;
6) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;*
7) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o kontynuacji zatrudnienia;*
8) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem; *
9) kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie, poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem; *
V. Warunki pracy:
miejsce wykonywania pracy (adres): Urząd Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze, siedziba komórki organizacyjnej (piętro, winda): Referat Gospodarki Komunalnej, parter, pok. nr 3, praca biurowa, w tym przy komputerze.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie wyniósł co najmniej 6%.
Dokumenty należy składać w kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. mienia komunalnego w Urzędzie Miasta Siemiatycze” w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Siemiatycze (parter) lub wysłać na adres Urzędu Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze w terminie do dnia 20 marca 2017 r.
O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia dokumentów w Urzędzie lub dostarczenia przesyłki do Urzędu.
Kwestionariusz osobowy, druki oświadczeń kandydata można pobrać na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Siemiatycze http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/ w zakładce Urząd Miasta – Wolne stanowiska.
Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona w Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2. Osoba, której w wyniku postępowania naboru zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia jest zobowiązana przed podpisaniem umowy do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902), umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej, z możliwością zatrudnienia w przyszłości na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony. Przez osobę podejmującą po raz pierwszy pracę rozumie się osobę, która nie była wcześniej zatrudniona w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, na czas nieokreślony albo na czas określony, dłuższy niż 6 miesięcy, i nie odbyła służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym.
Burmistrz Miasta Siemiatycze
Piotr Siniakowicz
Siemiatycze, dnia 10 marca 2017 r.
* kandydat może być zobowiązany do okazania w wyznaczonym terminie oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego
Metryka strony