Stanowisko ds. organizacji opieki nad dziećmi i oświaty (17.05.2019)

INFORMACJA O WYNIKU NABORU
przeprowadzonego na podstawie ogłoszenia o naborze na
stanowisko ds. organizacji opieki nad dziećmi i oświaty
(nazwa stanowiska)
w Urzędzie Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze

Burmistrz Miasta Siemiatycze informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Magdalena Joanna Rozumska, zam. Siemiatycze.

Pani Magdalena Joanna Rozumska zdobyła największą liczbę punktów spełniając wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze oraz wykazując się największymi predyspozycjami niezbędnymi do realizacji zadań na stanowisku ds. organizacji opieki nad dziećmi i oświaty.

Burmistrz Miasta Siemiatycze
Piotr Siniakowicz

Siemiatycze, dnia 31 maja 2019 r.


Burmistrz Miasta Siemiatycze
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. organizacji opieki nad dziećmi i oświaty
w Urzędzie Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze – 1/1 etatu

I. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. wykształcenie wyższe
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. biegła znajomość obsługi komputera (MS Office, internet) oraz urządzeń biurowych,
  7. znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania oświaty oraz przepisów dotyczących opieki nad dziećmi w wieku do lat 3,
  8. minimum 5 lat stażu pracy.

II. Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość regulacji prawnych z zakresu administracji samorządowej i Kodeksu postępowania administracyjnego,
  2. sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność.

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw związanych z funkcją organu prowadzącego przedszkola i szkoły, a w szczególności.
  2. Prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem przez Burmistrza uprawnień zwierzchnika służbowego wobec dyrektorów placówek oświatowych.
  3. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem i organizowaniem na terenie miasta instytucji i innych form opieki na dziećmi do lat 3.
  4. Prowadzenie Rejestru żłobków i klubów dziecięcych.
  5. Prowadzenie spraw związanych z pomocą materialną dla uczniów oraz stypendium im. Jana Pawła II.
  6. Realizacja zadań wynikających z ustawy o systemie informacji oświatowej.
  7. Prowadzenie spraw związanych z edukacją dzieci niepełnosprawnych i ich dowozem do szkół.
  8. Prowadzenie spraw związanych z kontrolą spełniania obowiązku nauki.
  9. Prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem kosztów kształcenia przyznawanych pracodawcom, którzy zawarli umowy o pracę z pracownikami młodocianymi w celu przygotowania zawodowego.
  10. Prowadzenie ewidencji szkół niepublicznych.
  11. Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem dotacji na prowadzenie przedszkoli i szkół niepublicznych.
  12. Przygotowywanie planów kontroli oraz przeprowadzanie kontroli w jednostkach oświatowych.
  13. Przygotowywanie sprawozdań z zakresu realizowanych spraw i rocznej Informacji o stanie realizacji zadań oświatowych.

IV. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny
  2. życiorys zawodowy– CV
  3. podpisane oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz, że jest obywatelem polskim;
  4. kwestionariusz osobowy;
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;*
  6. kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o kontynuacji zatrudnienia;*
  7. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem. *

V. Warunki pracy:

miejsce wykonywania pracy (adres): Urząd Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze, siedziba komórki organizacyjnej (piętro, winda): I piętro, bez możliwości korzystania z windy, praca biurowa, w tym przy komputerze.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie wyniósł co najmniej 6%.

Dokumenty należy składać w kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. organizacji opieki nad dziećmi i oświaty w Urzędzie Miasta Siemiatycze” w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Siemiatycze (parter) lub wysłać na adres Urzędu Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze w terminie do dnia 27 maja 2019 r.
O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia dokumentów w Urzędzie lub dostarczenia przesyłki do Urzędu.

Kwestionariusz osobowy, druki oświadczeń kandydata można pobrać na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Siemiatycze http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/ w zakładce Urząd Miasta – Wolne stanowiska.

Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2.

Burmistrz Miasta Siemiatycze
Piotr Siniakowicz

Siemiatycze, dnia  17 maja 2019 r.

* kandydat może być zobowiązany do okazania w wyznaczonym terminie oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego


KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Siemiatycze z siedzibą w Siemiatyczach, ul. Pałacowa 2;
  2. dane kontaktowe do inspektora ochrony danych w Urzędzie Miasta Siemiatycze: adres       e-mail: iod@siemiatycze.eu , tel. 85 6565813, Urząd Miasta Siemiatycze ul. Pałacowa 2;
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko ds. organizacji opieki nad dziećmi i oświaty na podstawie art. 6 ust 1 lit. c i e oraz art. 9 ust. 2 lit. b ogólnego rozporządzenia;
  4. dostęp do państwa danych osobowych będą posiadali upoważnieni pracownicy Urzędu Miasta Siemiatycze oraz inne podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa;
  5. dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z przepisami prawa (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67)) oraz przewidziany w § 17 Regulaminu naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Siemiatycze;
  7. posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych;
  8. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia;
  9. podanie przez Państwa danych osobowych jest warunkiem ustawowym, niezbędnym dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji na stanowisko ds. organizacji opieki nad dziećmi i oświaty; nie podanie danych wyklucza z procesu rekrutacji;
  10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

Metryka strony

Udostępniający: Miasto Siemiatycze

Wytwarzający/odpowiadający: Agnieszka Oleszczuk

Data wytworzenia: 2019-05-17

Wprowadzający: Jarosław Kiczko

Data modyfikacji: 2019-05-31

Opublikował: Jarosław Kiczko

Data publikacji: 2019-05-17