Stanowisko ds. pozyskiwania funduszy i realizacji projektów w Referacie Infrastruktury (10.03.2017)

INFORMACJA O WYNIKU NABORU
przeprowadzonego na podstawie ogłoszenia o naborze na stanowisko ds. pozyskiwania funduszy i realizacji projektów
w Referacie Infrastruktury
w Urzędzie Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze

Burmistrz Miasta Siemiatycze informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko nie została zatrudniona żadna osoba.

W ramach ogłoszonego naboru na stanowisko ds. pozyskiwania funduszy i realizacji projektów do Urzędu Miasta Siemiatycze wpłynęła jedna oferta, która nie spełniła wymagań formalnych.

wz. Burmistrza
mgr inż. Henryk Tomasz Czmut
Zastępca Burmistrza

Siemiatycze, dnia 21 marca 2017 r.


Burmistrz Miasta Siemiatycze
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. pozyskiwania funduszy i realizacji projektów
w Referacie Infrastruktury
w Urzędzie Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze – 1/1 etatu

I. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe II stopnia: ekonomiczne, zarządzanie projektami Unii Europejskiej,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) biegła znajomość obsługi komputera (MS Office, internet) oraz urządzeń biurowych,
7) minimum 1 rok stażu pracy w administracji publicznej.

II. Wymagania dodatkowe:

1) znajomość regulacji prawnych z zakresu administracji samorządowej, Kodeksu postępowania administracyjnego, prawa zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa i Kodeksu cywilnego,
2) odbyte kursy i szkolenia w zakresie pozyskiwania i realizacji projektów współfinansowanych z funduszy europejskich lub krajowych,
3) dyspozycyjność, łatwość pisania i swoboda wypowiedzi, kreatywność, umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy w zespole, samodzielność, zaangażowanie w wykonywane działania.

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) Poszukiwanie źródeł finansowania zadań z funduszy unijnych i innych źródeł zewnętrznych oraz przygotowanie wniosków i niezbędnej dokumentacji.
2) Monitorowanie strategii rozwoju gminy i innych programów spójnych z regionalnymi i krajowymi, umożliwiającymi aplikowanie o środki zewnętrzne samodzielnie lub wspólnie z innymi podmiotami.
3) Gromadzenie i udostępnianie organizacjom i mieszkańcom Gminy informacji o programach pomocowych krajowych i zagranicznych.
4) Udzielanie pomocy i czynny udział w przygotowywaniu projektów i ich realizacji przez jednostki organizacyjne i pomocnicze Gminy oraz inne instytucje i organizacje.
5) Koordynacja projektów budżetu partycypacyjnego (obywatelskiego).
6) Współpraca z organami administracji publicznej i instytucjami wdrażającymi odpowiedzialnymi za nabór i ocenę wniosków o dofinansowanie.
7) Przygotowywanie dokumentacji związanej z rozliczaniem realizowanych projektów.
8) Prowadzenie dokumentacji związanej ze sprawozdawczością i utrzymaniem trwałości zrealizowanych projektów.
9) Przygotowywanie zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych przetargów na opracowanie dokumentacji związanej z pozyskiwaniem środków zewnętrznych, w tym między innymi:
- ustalanie szacunkowej wartości zamówienia,
- opracowanie projektu umowy.
10) Przygotowywanie projektów uchwał i opinii stosownie do wytycznych wynikających z planowanych lub realizowanych projektów.
11) Opisywanie faktur i prowadzenie ewidencji zgodnie z zakresem obowiązków.
12) Przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji prowadzonej na stanowisku oraz koordynacja archiwizacji w Referacie Infrastruktury.
13) Współpraca z innymi podmiotami w zakresie pozyskiwania i rozliczania środków.
14) Sporządzanie sprawozdań GUS oraz sprawozdań z realizacji zadań wynikających z zakresu czynności.

IV. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny;
2) życiorys zawodowy– CV;
3) podpisane oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie przygotowawcze o przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o nieprowadzeniu działalności gospodarczej, bądź o profilu prowadzonej działalności gospodarczej;
4) podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych;
5) kwestionariusz osobowy;
6) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;*
7) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o kontynuacji zatrudnienia;*
8) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem; *
9) kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie, poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem; *

V. Warunki pracy:

miejsce wykonywania pracy: praca w siedzibie Urzędu w Siemiatyczach przy ul. Pałacowej 2, praca biurowa, w tym przy komputerze

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie wyniósł co najmniej 6%.

Dokumenty należy składać w kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. pozyskiwania funduszy i realizacji projektów w Urzędzie Miasta Siemiatycze” w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Siemiatycze (parter) lub wysłać na adres Urzędu Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze w terminie do dnia 20 marca 2017 r.

O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia dokumentów w Urzędzie lub dostarczenia przesyłki do Urzędu.

Kwestionariusz osobowy, druki oświadczeń kandydata można pobrać na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Siemiatycze http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/ w zakładce Urząd Miasta – Wolne stanowiska.

Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona w Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2. Osoba, której w wyniku postępowania naboru zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia jest zobowiązana przed podpisaniem umowy do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902), umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej, z możliwością zatrudnienia w przyszłości na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony. Przez osobę podejmującą po raz pierwszy pracę rozumie się osobę, która nie była wcześniej zatrudniona w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, na czas nieokreślony albo na czas określony, dłuższy niż 6 miesięcy, i nie odbyła służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym.

Burmistrz Miasta Siemiatycze
Piotr Siniakowicz

Siemiatycze, dnia 10 marca 2017 r.                          

* kandydat może być zobowiązany do okazania w wyznaczonym terminie oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego

Metryka strony

Udostępniający: Miasto Siemiatycze

Wytwarzający/odpowiadający: Agnieszka Oleszczuk

Data wytworzenia: 2017-03-10

Wprowadzający: Jarosław Kiczko

Data modyfikacji: 2019-03-12

Opublikował: Jarosław Kiczko

Data publikacji: 2017-03-10