Stanowisko ds. pozyskiwania funduszy i realizacji projektów w Referacie Infrastruktury (21.03.2017)

INFORMACJA O WYNIKU NABORU

przeprowadzonego na podstawie ogłoszenia o naborze na
stanowisko ds. pozyskiwania funduszy i realizacji projektów
(nazwa stanowiska)

w Referacie Infrastruktury
(nazwa komórki organizacyjnej)

w Urzędzie Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze

Burmistrz Miasta Siemiatycze informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko został wybrany Pan Grzegorz Twarowski, zam. w Siemiatyczach.

Pan Grzegorz Twarowski spełnił wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze oraz wykazał się znajomością zagadnień z zakresu administracji samorządowej, tworzenia projektów, przygotowywania wniosków o dofinansowanie projektów, realizacji projektów oraz innych przepisów prawa niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku ds. pozyskiwania funduszy i realizacji projektów.

Burmistrz Miasta Siemiatycze
Piotr Siniakowicz

Siemiatycze, dnia 06 kwietnia 2017 r.


Burmistrz Miasta Siemiatycze

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. pozyskiwania funduszy i realizacji projektów
w Referacie Infrastruktury
w Urzędzie Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze – 1/1 etatu

I. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe II stopnia,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) biegła znajomość obsługi komputera (MS Office, internet) oraz urządzeń biurowych,
7) minimum 1 rok stażu pracy w administracji publicznej.

II. Wymagania dodatkowe:

1) wykształcenie uzupełniające z zakresu ekonomii, zarządzania projektami Unii Europejskiej,
2) znajomość regulacji prawnych z zakresu administracji samorządowej, Kodeksu postępowania administracyjnego, prawa zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa i Kodeksu cywilnego,
3) odbyte kursy i szkolenia w zakresie pozyskiwania i realizacji projektów współfinansowanych z funduszy europejskich lub krajowych,
4) dyspozycyjność, łatwość pisania i swoboda wypowiedzi, kreatywność, umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy w zespole, samodzielność, zaangażowanie w wykonywane działania.

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) Poszukiwanie źródeł finansowania zadań z funduszy unijnych i innych źródeł zewnętrznych oraz przygotowanie wniosków i niezbędnej dokumentacji.
2) Monitorowanie strategii rozwoju gminy i innych programów spójnych z regionalnymi i krajowymi, umożliwiającymi aplikowanie o środki zewnętrzne samodzielnie lub wspólnie z innymi podmiotami.
3) Gromadzenie i udostępnianie organizacjom i mieszkańcom Gminy informacji o programach pomocowych krajowych i zagranicznych.
4) Udzielanie pomocy i czynny udział w przygotowywaniu projektów i ich realizacji przez jednostki organizacyjne i pomocnicze Gminy oraz inne instytucje i organizacje.
5) Koordynacja projektów budżetu partycypacyjnego (obywatelskiego).
6) Współpraca z organami administracji publicznej i instytucjami wdrażającymi odpowiedzialnymi za nabór i ocenę wniosków o dofinansowanie.
7) Przygotowywanie dokumentacji związanej z rozliczaniem realizowanych projektów.
8) Prowadzenie dokumentacji związanej ze sprawozdawczością i utrzymaniem trwałości zrealizowanych projektów.
9) Przygotowywanie zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych przetargów na opracowanie dokumentacji związanej z pozyskiwaniem środków zewnętrznych, w tym między innymi:
   - ustalanie szacunkowej wartości zamówienia,
   - opracowanie projektu umowy.
10)  Przygotowywanie projektów uchwał i opinii stosownie do wytycznych wynikających z planowanych lub realizowanych projektów.
11) Opisywanie faktur i prowadzenie ewidencji zgodnie z zakresem obowiązków.
12) Przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji prowadzonej na stanowisku oraz koordynacja archiwizacji w Referacie Infrastruktury.
13) Współpraca z innymi podmiotami w zakresie pozyskiwania i rozliczania środków.
14) Sporządzanie sprawozdań GUS oraz sprawozdań z realizacji zadań wynikających z zakresu czynności.

IV. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny;
2) życiorys zawodowy– CV;
3) podpisane oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie przygotowawcze o przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o nieprowadzeniu działalności gospodarczej, bądź o profilu prowadzonej działalności gospodarczej;
4) podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych;
5) kwestionariusz osobowy;
6) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;*
7) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o kontynuacji zatrudnienia;*
8) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem; *
9) kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie, poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem; *

V. Warunki pracy:
miejsce wykonywania pracy: praca w siedzibie Urzędu w Siemiatyczach przy ul. Pałacowej 2, praca biurowa, w tym przy komputerze

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie wyniósł co najmniej 6%.

Dokumenty należy składać w kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. pozyskiwania funduszy i realizacji projektów w Urzędzie Miasta Siemiatycze” w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Siemiatycze (parter) lub wysłać na adres Urzędu Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze w terminie do dnia 31 marca 2017 r.

O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia dokumentów w Urzędzie lub dostarczenia przesyłki do Urzędu.

Kwestionariusz osobowy, druki oświadczeń kandydata można pobrać na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Siemiatycze http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/ w zakładce Urząd Miasta – Wolne stanowiska.

Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona w Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2. Osoba, której w wyniku postępowania naboru zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia jest zobowiązana przed podpisaniem umowy do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902), umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej, z możliwością zatrudnienia w przyszłości na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony. Przez osobę podejmującą po raz pierwszy pracę rozumie się osobę, która nie była wcześniej zatrudniona w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, na czas nieokreślony albo na czas określony, dłuższy niż 6 miesięcy, i nie odbyła służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym.

wz. Burmistrza
mgr inż. Henryk Tomasz Czmut
Zastępca Burmistrza

Siemiatycze, dnia 21 marca 2017 r.

* kandydat może być zobowiązany do okazania w wyznaczonym terminie oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego

Metryka strony

Udostępniający: Miasto Siemiatycze

Wytwarzający/odpowiadający: Agnieszka Oleszczuk

Data wytworzenia: 2017-03-21

Wprowadzający: Jarosław Kiczko

Data modyfikacji: 2019-03-12

Opublikował: Jarosław Kiczko

Data publikacji: 2017-03-21