Stanowisko ds. przedsiębiorczości w Referacie Przedsiębiorczości, Promocji i Turystyki (09.01.2019)

INFORMACJA O WYNIKU NABORU
przeprowadzonego na podstawie ogłoszenia o naborze na

stanowisko ds. przedsiębiorczości
(nazwa stanowiska)
w Referacie Przedsiębiorczości, Promocji i Turystyki
(nazwa komórki organizacyjnej)
w Urzędzie Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze

Burmistrz Miasta Siemiatycze informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Anna Jurczuk, zam. Siemiatycze.

Pani Anna Jurczuk spełniła wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze oraz zdobyła największa liczbę punktów wykazując się znajomością przepisów prawnych niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku ds. przedsiębiorczości.

Burmistrz Miasta Siemiatycze
Piotr Siniakowicz

Siemiatycze, dnia 24 stycznia 2019 r.


Burmistrz Miasta Siemiatycze
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. przedsiębiorczości
w Referacie Przedsiębiorczości, Promocji i Turystyki
w Urzędzie Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze – 1/1 etatu

 

I. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) biegła znajomość obsługi komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, Internet) oraz urządzeń biurowych,
7) minimum 1 rok stażu pracy w administracji samorządowej lub państwowej.

II. Wymagania dodatkowe:

1) znajomość ustaw: o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy, Prawo Przedsiębiorcy, o zasadach uczestnictwa przedsiębiorców zagranicznych i innych osób zagranicznych w obrocie gospodarczym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, o transporcie drogowym, o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, Kodeks postępowania administracyjnego, o opłacie skarbowej, o samorządzie gminnym, o Karcie Dużej Rodziny,
2) znajomość miejscowych aktów prawnych oraz programów społecznych takich jak: uchwała w sprawie ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie Miasta Siemiatycze, uchwała w sprawie zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie Miasta Siemiatycze, Program „Rodzina 5+”, Program Karta Seniora,
3) sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność.

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) Przyjmowanie i realizacja wniosków dotyczących wpisu (wpis, zmiana, wykreślenie, zawieszenie, wznowienie) do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
2) Przygotowywanie projektów zaświadczeń potwierdzających dane z ewidencji działalności gospodarczej.
3) Udostępnianie Polskiej Klasyfikacji Działalności.
4) Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem licencji na wykonywanie transportu drogowego osób taksówką.
5) Prowadzenie spraw związanych z wygaszaniem i cofaniem licencji na wykonywanie transportu drogowego osób taksówką.
6) Prowadzenie i aktualizacja rejestru wydanych licencji taxi.
7) Współpraca z innymi instytucjami w zakresie przekazywania informacji odnośnie obowiązujących na terenie miasta licencji na taxi.
8) Przekazywanie danych do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej dotyczących licencji na wykonywanie transportu drogowego osób taksówką.
9) Przyjmowanie i analiza oświadczeń o wartości sprzedaży napojów alkoholowych.
10) Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
11) Prowadzenie spraw związanych z wygaszaniem i cofaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
12) Prowadzenie i aktualizacja rejestru zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
13) Przekazywanie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej danych dotyczących zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
14) Kontrola podmiotów korzystających z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie Miasta Siemiatycze w zakresie prawidłowości wniesionych oświadczeń o wartości sprzedaży napojów alkoholowych.
15) Współpraca z innymi organami przeprowadzającymi kontrolę placówek prowadzących sprzedaż  i podawanie napojów alkoholowych pod względem zgodności z posiadanym zezwoleniem.
16) Współpraca z instytucjami zewnętrznymi oraz środowiskiem lokalnym na rzecz rozwoju społeczno-gospodarczego miasta, np. w zakresie organizacji i seminariów tematycznych.
17) Realizacja zadań wynikających z miejskiego Programu Rodzina 5+ i Programu Karta Seniora.
18) Realizacja zadań wynikających z ustawy o Karcie Dużej Rodziny.

IV. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny;
2) życiorys zawodowy– CV;
3) podpisane oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz, że jest obywatelem polskim;
4) kwestionariusz osobowy;
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;*
6) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o kontynuacji zatrudnienia;*
7) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem. *

V. Warunki pracy:

miejsce wykonywania pracy (adres): Urząd Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze, siedziba komórki organizacyjnej (piętro, winda): Referat Przedsiębiorczości, Promocji i Turystyki, parter (od strony ul. Pałacowej), praca przeważnie biurowa, w tym przy komputerze i skanerze, praca na terenie Miasta Siemiatycze w związku z przeprowadzaniem kontroli podmiotów korzystających z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie wyniósł co najmniej 6%.

Dokumenty należy składać w kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. przedsiębiorczości w Urzędzie Miasta Siemiatycze” w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Siemiatycze (parter) lub wysłać na adres Urzędu Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze w terminie do dnia 21 stycznia 2019 r.

O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia dokumentów w Urzędzie lub dostarczenia przesyłki do Urzędu.

Kwestionariusz osobowy, druki oświadczeń kandydata można pobrać na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Siemiatycze http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/ w zakładce Urząd Miasta – Wolne stanowiska.

Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2.

Burmistrz Miasta Siemiatycze
Piotr Siniakowicz

Siemiatycze, dnia 09 stycznia 2019 r.                                   

* kandydat może być zobowiązany do okazania w wyznaczonym terminie oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Siemiatycze z siedzibą w Siemiatyczach, ul. Pałacowa 2;
2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych w Urzędzie Miasta Siemiatycze: adres e-mail: iod@siemiatycze.eu , tel. 85 6565813, Urząd Miasta Siemiatycze ul. Pałacowa 2;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko ds. przedsiębiorczości na podstawie art. 6 ust 1 lit. c i e oraz art. 9 ust. 2 lit. b ogólnego rozporządzenia;
4) dostęp do państwa danych osobowych będą posiadali upoważnieni pracownicy Urzędu Miasta Siemiatycze oraz inne podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa;
5) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z przepisami prawa (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67)) oraz przewidziany w § 17 Regulaminu naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Siemiatycze;
7) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych;
8) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia;
9) podanie przez Państwa danych osobowych jest warunkiem ustawowym, niezbędnym dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji na stanowisko ds. przedsiębiorczości; nie podanie danych wyklucza z procesu rekrutacji;
10) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

Metryka strony

Udostępniający: Miasto Siemiatycze

Wytwarzający/odpowiadający: Agnieszka Oleszczuk

Data wytworzenia: 2019-01-09

Wprowadzający: Jarosław Kiczko

Data modyfikacji: 2019-01-24

Opublikował: Jarosław Kiczko

Data publikacji: 2019-01-09