Zarządzenie Nr 129/16 Burmistrza Miasta Siemiatycze z dnia 2016-02-25 w sprawie powołania Zespołu ds. utrzymania i monitorowania projektu pt.„Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie gminy Miasto Siemiatycze” w okresie jego trwałości

Data wydania 2016-02-25
Tytuł w sprawie powołania Zespołu ds. utrzymania i monitorowania projektu pt.„Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie gminy Miasto Siemiatycze” w okresie jego trwałości
Numer 129/16
Zarządzenie Nr  129/16
Burmistrza Miasta Siemiatycze
z dnia 25 lutego 2016 r.
w sprawie: powołania Zespołu ds. utrzymania i monitorowania projektu pt. „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie gminy Miasto Siemiatycze” w okresie jego trwałości
 
Na podstawie art. 31  ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2015 r. poz. 1515; zm: poz. 1045 i poz. 1890)., zarządza się co następuje:
§ 1. Powołuje się Zespół ds. utrzymania i monitorowania projektu pn. „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie gminy Miasto Siemiatycze”  zrealizowanego  ze środków Unii Europejskiej z  Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Priorytet VIII: Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo Informacyjne – zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – e-Inclusion, w skład którego wchodzą:
1) Małgorzata Suchota - Koordynator Zespołu;
2) Małgorzata Kowalczyk – Specjalista ds. finansowych ;
3) Dariusz Prochowicz -  Specjalista ds. informatycznych.
§ 2. 1. Pracami Zespołu kieruje koordynator Zespołu.
2. Do  obowiązków wszystkich członków Zespołu należy czynny udział w pracach Zespołu i podejmowanie przez poszczególnych członków Zespołu działań w ramach ich kompetencji zmierzających do sprawnej realizacji ww. projektu, w tym również czynne uczestnictwo we wszystkich działaniach związanych z ewaluacją projektu niezbędnych do jego prawidłowej realizacji.
§ 3. Do zadań poszczególnych członków Zespołu, w szczególności należy:
 
1. Małgorzata Suchota Koordynator Zespołu:
1) pełnienie funkcji koordynatora projektu,
2) koordynacja i kierowanie pracami zespołu,
3) dbanie o realizację projektu zgodnie z zasadami dofinansowania w tym zwłaszcza o utrzymanie rezultatów i wskaźników projektu oraz utrzymanie ich trwałości,
4) sporządzanie raportów i sprawozdań,
5) realizacja bieżącej ewaluacji projektu,
6) nadzór nad przygotowaniem i przeprowadzeniem zamówień w celu zapewnienia trwałości projektu  zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych,
7) nadzór nad terminowym i prawidłowym wykonaniem umów zawartych w celu zapewnienia trwałości projektu,
8) prowadzenie dokumentacji zgodnie z zasadami dofinansowania w tym również przechowywanie archiwizowanie i oznakowanie dokumentacji,
9) odpowiedzialność za kontrole realizacji projektu w zakresie realizacji zgodnie z zasadami dofinansowania, w tym zwłaszcza utrzymanie rezultatów, wskaźników i trwałości projektu oraz przechowywania, archiwizowania i oznakowania dokumentacji, a także udział w obsłudze zewnętrznych instytucji kontrolujących wykonanie projektów,
10) reprezentowanie Wnioskodawcy wobec osób trzecich w zakresie powierzonych spraw.
 
2. Małgorzata Kowalczyk – Specjalista ds. finansowych:
1) obsługa księgowa projektu,
2) czuwanie nad bieżącymi przepływanymi finansowymi w projekcie w celu zapewnienia środków na jego planową i terminową realizację,
3) opisywanie księgowe wszystkich dokumentów księgowych związanych z realizacja projektu,
4) ewidencjonowanie księgowe wszystkich kosztów związanych z realizacją projektu,
5) ewidencjonowanie i archiwizowanie dokumentów księgowych zgodnie z zasadami dofinansowania,
6) prowadzenie i bieżąca aktualizacja ewidencji sprzętu komputerowego zakupionego w ramach projektu oraz w okresie jego trwałości,
7) odpowiedzialność za kontrole realizacji projektu zakresie finansowym,  przechowywanie, archiwizowanie i oznakowanie dokumentacji, a także udział w obsłudze zewnętrznych instytucji kontrolujących wykonanie projektów,
8) wsparcie koordynatora zespołu oraz specjalisty ds. informatycznych w pracach zespołu, w tym w zakresie bieżącej ewaluacji projektu,
9) niezwłoczne zgłaszanie koordynatorowi Zespołu wszelkich uchybień i zagrożeń związanych z realizacją  projektu.
 
3. Dariusz Prochowicz -  Specjalista ds. informatycznych:
1) prowadzenie  i bieżąca aktualizacja  bazy danych sprzętu komputerowego zakupionego w ramach projektu oraz w okresie jego trwałości,
2) systematyczny monitoring, dotyczący bezpieczeństwa i wykorzystania sprzętu i Internetu zgodnie z celami działania 8.3 POIG, przez wszystkich BO Projektu,
3) wsparcie techniczne niezbędne do zapewnienia uczestnikom projektu korzystania  ze sprzętu i Internetu,   z wyłączeniem serwisowania i naprawy sprzętu, koordynacja działań związanych z usuwaniem awarii Internetu,
4) udział w czynnościach związanych z odbiorem i przekazaniem sprzętu w przypadkach zmiany uczestnika projektu, w tym przygotowywanie protokołów odbioru i przekazania sprzętu komputerowego,
6) realizacja warunków zawartej umowy ubezpieczeniowej a w szczególności monitoring realizacji ubezpieczenia sprzętu, zgłaszanie szkód, obsługa likwidacji szkód,
7) odpowiedzialność za kontrole realizacji projektu w zakresie  utrzymanie rezultatów, wskaźników i trwałości projektu a także udział w obsłudze zewnętrznych instytucji kontrolujących wykonanie projektów,
8) niezwłoczne zgłaszanie koordynatorowi Zespołu wszelkich uchybień i zagrożeń związanych z realizacją projektu.
 
§ 4. Zespół ds. utrzymania i monitorowania  projektu pt. „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie gminy Miasto Siemiatycze” w okresie jego trwałości  rozpoczyna pracę z dniem powołania.
§ 5. Zespół  zakończy pracę z chwilą zakończenia przez Miasto Siemiatycze realizacji projektu, o którym mowa w § 1.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Miasta Siemiatycze
mgr Piotr Siniakowicz

Metryka strony

Udostępniający: Miasto Siemiatycze

Wytwarzający/odpowiadający: Małgorzata Suchota

Data wytworzenia: 2016-02-25

Wprowadzający: Jarosław Kiczko

Data wprowadzenia: 2016-02-26

Data modyfikacji: 2017-06-09

Opublikował: Jarosław Kiczko

Data publikacji: 2016-02-26