Zarządzenie Nr 165/12 Burmistrza Miasta Siemiatycze z dnia 2012-01-12 zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Siemiatycze

Data wydania 2012-01-12
Tytuł zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Siemiatycze
Numer 165/12

ZARZĄDZENIE NR 165/12
BURMISTRZA MIASTA SIEMIATYCZ
z dnia 12 stycznia 2012 r.

zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Siemiatycze

Na podstawie 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2001r. Nr 142 poz. 1591, z 2002 r. Nr 23 poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz.717, Nr 162, poz.1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, Nr 167, poz.1759, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441 i Nr 175, poz. 1457, z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337, z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138 poz. 974, Nr 173 poz.1218, z 2008 r. Nr 180 poz. 1111, Nr 223, poz.1458, z 2009 r. Nr 52, poz. 420, Nr 157, poz. 1241, z 2010 r. Nr 28, poz. 142 i 146, Nr 40, poz. 230, Nr 106, poz. 675, z 2011 r. Nr 21, poz. 113, Nr 117, poz. 679, Nr 134, poz. 777 i Nr 217, poz. 1281) zarządza się co następuje:

§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Siemiatycze nadanym zarządzeniem Nr 95/07 Burmistrza Miasta Siemiatycze z dnia 28 sierpnia 2007 r. zmienionym zarządzeniem Nr 120/07 z 26 października 2007 r., Nr 128/07 z 22 listopada 2007 r., Nr 187/08 z 20 maja 2008 r., Nr 193/08 z 17 czerwca 2008 r., Nr 307/09 z 4 sierpnia 2009 r., Nr 431/10 z dnia 23 lipca 2010 r., Nr 25/11 z 18 stycznia 2011 r., Nr 65/11 z 29 kwietnia 2011 r. oraz Nr 144/11 z 23 listopada 2011 wprowadza się następujące zmiany:

1) § 16 pkt. 55 otrzymuje następujące brzmienie:

„55) realizacja zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w tym prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości”;

2) Załącznik do regulaminu otrzymuje brzmienie:

Załącznik
do Regulaminu Organizacyjnego
Urzędu Miasta Siemiatycze

Organizacja wewnętrzna referatów Urzędu Miasta Siemiatycze Siemiatycze

1) Referat Organizacyjny:

a) stanowisko ds.obsługi sekretariatu,

b) stanowisko ds. administracyjnych ( 2 etaty),

c) stanowisko ds. obsługi Rady,

d) stanowisko ds. informatyki,

e) stanowisko ds. organizacyjnych,

f) stanowisko ds. oświaty,

g) stanowisko ds. kancelarii,

h) stanowisko ds. obsługi:

- goniec,

- kierowca,

- konserwator,

- sprzątaczka (2 etaty),

- robotnik gospodarczy.

2) Referat Finansowo – Budżetowy:

a) stanowisko ds. księgowości budżetowej ( 3 etaty),

b) stanowisko ds. wymiaru podatków (2 etaty),

c) stanowisko ds. księgowości podatkowej ( 2 etaty),

d) stanowisko ds. rozliczeń,

e) stanowisko ds. obsługi kasy.

3) Referat Infrastruktury i Geodezji:

a) kierownik referatu,

b) stanowisko ds. infrastruktury komunalnej ( 2 etaty),

c) stanowisko ds. drogownictwa,

d) stanowisko ds. ochrony środowiska,

e) stanowisko ds. mieszkaniowych,

f) stanowisko ds. rolnictwa i dzierżaw,

g) stanowisko ds. podziału nieruchomości,

h) stanowisko ds. mienia komunalnego,

i) stanowisko ds. zagospodarowania przestrzennego,

j) stanowisko ds. kontroli i porządku.

4) Referat spraw Obywatelskich:

a) kierownik referatu,

b) stanowisko ds. dowodów osobistych,

c) stanowisko ds. ewidencji ludności ( 2 etaty),

d) stanowisko ds. obronności i obrony cywilnej ( ½ etatu).

5) Referat Promocji, Rozwoju Gospodarczego i Funduszy Pomocowych:

a) kierownik referatu,

b) stanowisko ds. przedsiębiorczości,

c) stanowisko ds. promocji i przedsiębiorczości.

6) Urząd Stanu Cywilnego:

a) kierownik Urzędu Stanu Cywilnego,

b) Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego.

7) Archiwum Zakładowe:

a) samodzielne stanowisto ds. archiwum .”

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

BURMISTRZ
Piotr Siniakowicz

Metryka strony

Udostępniający: Miasto Siemiatycze

Wytwarzający/odpowiadający: Elżbieta Rakszawa

Data wytworzenia: 2012-01-20

Wprowadzający: Eryk Nowik

Data modyfikacji: 2019-02-27

Opublikował: Eryk Nowik

Data publikacji: 2019-02-27