Zarządzenie Nr 191/20 Burmistrza Miasta Siemiatycze z dnia 2020-05-29 w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Siemiatycze
Data wydania | 2020-05-29 |
---|---|
Tytuł | w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Siemiatycze |
Numer | 191/20 |
Zarządzenie Nr 191/20
Burmistrza Miasta Siemiatycze
z dnia 29 maja 2020 r.
w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Siemiatycze
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713) zarządza się co następuje:
§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Siemiatycze nadanym zarządzeniem Nr 161/16 Burmistrza Miasta Siemiatycze z dnia 15 czerwca 2016 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Siemiatycze zmienionym zarządzeniem Nr 200/16 z 25 października 2016 r., Nr 206/16 z dnia 4 listopada 2016 r., Nr 213/16 z dnia 24 listopada 2016 r., Nr 238/17 z dnia 3 lutego 2017 r., Nr 260/17 z dnia 30 maja 2017 r., Nr 313/17 z dnia 1 września 2017 r., Nr 338/17 z dnia 4 grudnia 2017 r., Nr 419/18 z dnia 19 czerwca 2018 r., Nr 470/18 z dnia 20 listopada 2018 r., Nr 90/19 z dnia 16 maja 2019 r., Nr 108/19 z dnia 5 sierpnia 2019 r. i Nr 140/19 z dnia 25 listopada 2019 r. wprowadza się następujące zmiany:
1) § 10 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
„§ 10. 1. W skład Urzędu wchodzą następujące referaty i równorzędne jednostki organizacyjne oraz samodzielne stanowiska pracy oznaczone odpowiednimi symbolami:
1) Referat Organizacyjny - OR
2) Referat Finansowo-Budżetowy - FB
3 ) Referat Infrastruktury - IF
4) Referat Gospodarki Komunalnej - GK
5) Referat Przedsiębiorczości, Promocji i Turystyki - PR
6) Referat Spraw Społecznych - SP
7) Urząd Stanu Cywilnego - USC
8) Samodzielne stanowisko ds. zamówień publicznych - Zm
9) Samodzielne stanowisko ds. kontroli - Kn
10) Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych - Pin
11) Pełnomocnik ds. profilaktyki i przeciwdziałania uzależnieniom - PU
12) Archiwum Zakładowe - AZ
13) Pion Ochrony Informacji Niejawnych - PO”
2) w § 14 skreśla się pkt 32 i 33;
3) po § 17 dodaje się § 17 a w brzmieniu:
„17 a. Do zadań Referatu Spraw Społecznych należą sprawy oświaty, opieki nad dziećmi, pomocy społecznej, zgromadzeń publicznych, imprez masowych a w szczególności:
1) prowadzenie spraw związanych z funkcją organu prowadzącego szkoły i przedszkola;
2) prowadzenie ewidencji niepublicznych przedszkoli i szkół podstawowych;
3) prowadzenie spraw stypendiów i pomocy dla uczniów oraz programów związanych z wyrównaniem szans edukacyjnych;
4) prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników;
5) kontrola spełniania obowiązku nauki;
6) prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań gminy wynikających z przepisów dotyczących opieki nad dziećmi w wieku do lat 3;
7) prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem przez Burmistrza uprawnień zwierzchnika służbowego wobec dyrektorów placówek oświatowych;
8) sprawowanie opieki nad Młodzieżową Radą Miasta
9) nadzór nad Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej;
10) prowadzenie spraw związanych z realizacją programów zdrowotnych
11) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na przeprowadzenie imprez masowych
12) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem zgłoszeń o zamiarze przeprowadzenia zgromadzenia publicznego.”;
4) w § 18:
a) część wspólna otrzymuje brzmienie:
„18. Do zadań Urzędu Stanu Cywilnego należą sprawy rejestracji stanu cywilnego oraz prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności, dowodów osobistych, powszechnego obowiązku obrony i zarządzania kryzysowego a w szczególności:”,
b) skreśla się pkt. 24;
5) skreśla się § 22;
6) dokonuje się zmiany treści załącznika do Regulaminu Organizacyjnego - Organizacja wewnętrzna referatów Urzędu Miasta Siemiatycze zgodnie z załącznikiem do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 czerwca 2020 r.
Burmistrz
Piotr Siniakowicz
Metryka strony