Zarządzenie Nr 362/13 Burmistrza Miasta Siemiatycze z dnia 2013-11-25 zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Siemiatycze

Data wydania 2013-11-25
Tytuł zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Siemiatycze
Numer 362/13

Zarządzenie Nr 362/13
Burmistrza Miasta Siemiatycze
z dnia 25 listopada 2013 r.

zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Siemiatycze

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2013 r. poz.594, 645 i 1318) zarządza się co następuje:

§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Siemiatycze nadanym Zarządzeniem Nr 311/13 Burmistrza Miasta Siemiatycze z dnia 25 kwietnia 2013 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Siemiatycze ( zm. Zarządzenie Nr 342/13 z dnia 22 sierpnia 2013 r.) wprowadza się następujące zmiany:

1) w § 10 po pkt. 13 dodaje się pkt. 14 w brzmieniu:

„14) Pełnomocnik do spraw Zarządzania Jakością - PSZJ”;

2) po § 26 dodaje się § 26 a w brzmieniu:

„ § 26 a. Pełnomocnik do spraw Zarządzania Jakością podlega bezpośrednio Burmistrzowi Miasta, do jego obowiązków należy:

1) doskonalenie systemu zarządzania jakością,

2) koordynowanie wszystkich działań związanych z udokumentowaniem i wdrażaniem systemu,

3) zapewnienie kompletności i zgodności dokumentacji systemu zarządzania jakością z wymogami normy,

4) organizowanie odpowiednich szkoleń pracownikom w celu zapoznania się z wymogami systemu zarządzania jakością,

5) zapewnienie upowszechniania w Urzędzie świadomości dotyczącej wymagań klientów,

6) przedstawianie Burmistrzowi sprawozdań dotyczących systemu zarządzania jakością i potrzeb związanych z doskonaleniem.”

3) w załączniku do zarządzenia - Organizacja wewnętrzna referatów Urzędu Miasta:

a) w pkt 2 Referat Finansowo-Budżetowy dodaje się stanowisko Zastępca Głównego Księgowego i zmniejsza się do dwóch etatów stanowisko ds. księgowości budżetowej,

b) w pkt 3 Referat Infrastruktury i Geodezji:

- stanowisko ds. koordynacji projektów i infrastruktury zastępuje się stanowiskiem ds. rozwoju lokalnego i funduszy zewnętrznych,

- zwiększa się do czterech etatów stanowisko ds. obsługi: robotnik gospodarczy.

§ 2. Załącznik do Regulaminu Organizacyjnego otrzymuje brzmienie zgodnie z załącznikiem do niniejszego zarządzenia.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 grudnia 2013 r.

Burmistrz Miasta Siemiatycze
mgr Piotr Siniakowicz


Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 362/13
Burmistrza Miasta Siemiatycze
z dnia 25 listopada 2013 r.

Organizacja wewnętrzna referatów Urzędu Miasta Siemiatycze

1) Referat Organizacyjny:

a) stanowisko ds. obsługi sekretariatu,

b) stanowisko ds. administracyjnych (2 etaty),

c) stanowisko ds. obsługi Rady,

d) stanowisko ds. informatyki,

e) stanowisko ds. administracyjno-informatycznych,

f) stanowisko ds. kancelarii,

g) stanowisko ds. obsługi:

- goniec,

- konserwator,

- sprzątaczka (2 etaty).

2) Referat Finansowo – Budżetowy:

a) zastępca głównego księgowego,

b) stanowisko ds. księgowości budżetowej ( 2 etaty),

c) stanowisko ds. wymiaru podatków (2 etaty),

d) stanowisko ds. księgowości podatkowej ( 2 etaty),

e) stanowisko ds. rozliczeń,

f) stanowisko ds. obsługi kasy.

3) Referat Infrastruktury i Geodezji:

a) kierownik referatu,

b) stanowisko ds. infrastruktury komunalnej,

c) stanowisko ds. rozwoju lokalnego i funduszy zewnętrznych,

d) stanowisko ds. drogownictwa,

e) stanowisko ds. ochrony środowiska,

f) stanowisko ds. rolnictwa i dzierżaw,

g) stanowisko ds. podziału nieruchomości,

h) stanowisko ds. mienia komunalnego,

i) stanowisko ds. zagospodarowania przestrzennego,

j) stanowisko ds. kontroli gospodarki odpadami,

k) stanowisko ds. gospodarowania odpadami,

l) stanowisko ds. obsługi:

- robotnik gospodarczy (4 etaty).

4) Referat spraw Obywatelskich:

a) kierownik referatu,

b) stanowisko ds. dowodów osobistych,

c) stanowisko ds. ewidencji ludności ( 2 etaty),

d) stanowisko ds. obronności i obrony cywilnej ( ½ etatu).

5) Referat Przedsiębiorczości, Promocji i Turystyki:

a) kierownik referatu,

b) stanowisko ds. przedsiębiorczości,

c) stanowisko ds. komunikacji społecznej

6) Urząd Stanu Cywilnego:

a) kierownik Urzędu Stanu Cywilnego,

b) zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego.

7) Archiwum Zakładowe:

a) samodzielne stanowisko ds. archiwum .

8) Pion Ochrony Informacji Niejawnych:

a) Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych,

b) zastępca Pełnomocnika ds Ochrony Informacji Niejawnych,

c) kierownik kancelarii niejawnej,

d) Inspektor bezpieczeństwa teleinformatycznego.

Burmistrz Miasta Siemiatycze
mgr Piotr Siniakowicz

Metryka strony

Udostępniający: Miasto Siemiatycze

Wytwarzający/odpowiadający: Elżbieta Rakszawa

Data wytworzenia: 2013-11-26

Wprowadzający: Eryk Nowik

Data modyfikacji: 2019-02-27

Opublikował: Eryk Nowik

Data publikacji: 2019-02-27