Zarządzenie Nr 366/13 Burmistrza Miasta Siemiatycze z dnia 2013-11-29 zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Siemiatycze
Data wydania | 2013-11-29 |
---|---|
Tytuł | zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Siemiatycze |
Numer | 366/13 |
Zarządzenie Nr 366/13
Burmistrza Miasta Siemiatycze
z dnia 29 listopada 2013 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Siemiatycze
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2013 r. poz.594, 645 i 1318) zarządza się co następuje:
§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Siemiatycze nadanym Zarządzeniem Nr 311/13 Burmistrza Miasta Siemiatycze z dnia 25 kwietnia 2013 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Siemiatycze ( zm. Zarządzenie Nr 342/13 z dnia 22 sierpnia 2013 r.) wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 10 po pkt. 13 dodaje się pkt. 14 w brzmieniu:
„14) Pełnomocnik do spraw Zarządzania Jakością - PSZJ”;
2) po § 26 dodaje się § 26 a w brzmieniu:
„ § 26 a. Pełnomocnik do spraw Zarządzania Jakością podlega bezpośrednio Burmistrzowi Miasta, do jego obowiązków należy:
1) doskonalenie systemu zarządzania jakością,
2) koordynowanie wszystkich działań związanych z udokumentowaniem i wdrażaniem systemu,
3) zapewnienie kompletności i zgodności dokumentacji systemu zarządzania jakością z wymogami normy,
4) organizowanie odpowiednich szkoleń pracownikom w celu zapoznania się z wymogami systemu zarządzania jakością,
5) zapewnienie upowszechniania w Urzędzie świadomości dotyczącej wymagań klientów,
6) przedstawianie Burmistrzowi sprawozdań dotyczących systemu zarządzania jakością i potrzeb związanych z doskonaleniem.”
3) w załączniku do zarządzenia - Organizacja wewnętrzna referatów Urzędu Miasta:
a) w pkt 2 Referat Finansowo-Budżetowy dodaje się stanowisko zastępca kierownika referatu i zmniejsza się do dwóch etatów stanowisko ds. księgowości budżetowej,
b) w pkt 3 Referat Infrastruktury i Geodezji:
- stanowisko ds. koordynacji projektów i infrastruktury zastępuje się stanowiskiem ds. rozwoju lokalnego i funduszy zewnętrznych,
- zwiększa się do czterech etatów stanowisko ds. obsługi: robotnik gospodarczy.
§ 2. Załącznik do Regulaminu Organizacyjnego otrzymuje brzmienie zgodnie z załącznikiem do niniejszego zarządzenia.
§ 3. Traci moc zarządzenie Nr 362/13 Burmistrza Miasta Siemiatyczez 25 listopada 2013 r. zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 grudnia 2013 r.
Burmistrz Miasta Siemiatycze
mgr Piotr Siniakowicz
Załącznik do Zarządzenia Nr 366/13
Burmistrza Miasta Siemiatycze
z dnia 29 listopada 2013 r.
Organizacja wewnętrzna referatów Urzędu Miasta Siemiatycze
1) Referat Organizacyjny:
a) stanowisko ds. obsługi sekretariatu,
b) stanowisko ds. administracyjnych (2 etaty),
c) stanowisko ds. obsługi Rady,
d) stanowisko ds. informatyki,
e) stanowisko ds. administracyjno-informatycznych,
f) stanowisko ds. kancelarii,
g) stanowisko ds. obsługi:
- goniec,
- konserwator,
- sprzątaczka (2 etaty).
2) Referat Finansowo – Budżetowy:
a) zastępca kierownika referatu,
b) stanowisko ds. księgowości budżetowej ( 2 etaty),
c) stanowisko ds. wymiaru podatków (2 etaty),
d) stanowisko ds. księgowości podatkowej ( 2 etaty),
e) stanowisko ds. rozliczeń,
f) stanowisko ds. obsługi kasy.
3) Referat Infrastruktury i Geodezji:
a) kierownik referatu,
b) stanowisko ds. infrastruktury komunalnej,
c) stanowisko ds. rozwoju lokalnego i funduszy zewnętrznych,
d) stanowisko ds. drogownictwa,
e) stanowisko ds. ochrony środowiska,
f) stanowisko ds. rolnictwa i dzierżaw,
g) stanowisko ds. podziału nieruchomości,
h) stanowisko ds. mienia komunalnego,
i) stanowisko ds. zagospodarowania przestrzennego,
j) stanowisko ds. kontroli gospodarki odpadami,
k) stanowisko ds. gospodarowania odpadami,
l) stanowisko ds. obsługi:
- robotnik gospodarczy (4 etaty).
4) Referat spraw Obywatelskich:
a) kierownik referatu,
b) stanowisko ds. dowodów osobistych,
c) stanowisko ds. ewidencji ludności ( 2 etaty),
d) stanowisko ds. obronności i obrony cywilnej ( ½ etatu).
5) Referat Przedsiębiorczości, Promocji i Turystyki:
a) kierownik referatu,
b) stanowisko ds. przedsiębiorczości,
c) stanowisko ds. komunikacji społecznej
6) Urząd Stanu Cywilnego:
a) kierownik Urzędu Stanu Cywilnego,
b) zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego.
7) Archiwum Zakładowe:
a) samodzielne stanowisko ds. archiwum .
8) Pion Ochrony Informacji Niejawnych:
a) Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych,
b) zastępca Pełnomocnika ds Ochrony Informacji Niejawnych,
c) kierownik kancelarii niejawnej,
d) Inspektor bezpieczeństwa teleinformatycznego.
Burmistrz Miasta Siemiatycze
mgr Piotr Siniakowicz
Metryka strony