Zarządzenie Nr 441/22 Burmistrza Miasta Siemiatycze z dnia 2022-04-11 w sprawie udzielenia upoważnienia inspektorowi ds. ewidencji ludności Katarzynie Andruszkiewicz do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej, oraz do podpisywania dokumentów i pism
Data wydania | 2022-04-11 |
---|---|
Tytuł | w sprawie udzielenia upoważnienia inspektorowi ds. ewidencji ludności Katarzynie Andruszkiewicz do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej, oraz do podpisywania dokumentów i pism |
Numer | 441/22 |
ZARZĄDZENIE NR 441/22
BURMISTRZA MIASTA SIEMIATYCZE
z dnia 11 kwietnia 2022 r.
w sprawie udzielenia upoważnienia inspektorowi ds. ewidencji ludności Katarzynie Andruszkiewicz do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej, oraz do podpisywania dokumentów i pism
Na podstawie art. 268 a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 poz. 735, 1491, 2052) zarządza się co następuje:
§ 1. 1. Upoważnia się Katarzynę Andruszkiewicz - inspektora ds. ewidencji ludności Urzędu Miasta w Siemiatyczach do załatwiania spraw, w tym podpisywania dokumentów i pism w zakresie:
1) obsługi Systemu Rejestrów Państwowych: Rejestru PESEL, Rejestru Dowodów Osobistych, Rejestru Stanu Cywilnego, Rejestru Danych Kontaktowych oraz Rejestru Mieszkańców, w tym rejestracji danych, dokonywania zmian i aktualizacji rejestrów;
2) wydawania z urzędu zaświadczeń o zameldowaniu na pobyt stały, o których mowa w art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności;
3) wydawania na wniosek zaświadczeń o zameldowaniu na pobyt czasowy, o których mowa w art. 32 ust. 2 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności;
4) wydawania na wniosek z rejestru mieszkańców zaświadczeń o zameldowaniu na pobyt stały lub czasowy oraz zaświadczeń o wymeldowaniu z pobytu stałego lub czasowego, o ilości (liczbie) osób zameldowanych oraz poświadczenia adresów i okresów zameldowania;
5) udostępniania danych jednostkowych oraz wydawania zaświadczeń z rejestru mieszkańców lub rejestru PESEL na podstawie art. 45 – 46 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności, zawierających pełny lub częściowy odpis danych prowadzonych w rejestrze mieszkańców lub rejestrze PESEL;
6) występowania o nadawanie numeru ewidencyjnego PESEL obywatelom polskim i cudzoziemcom, na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 2 oraz art. 18 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności oraz art. 4.1 ustawy z dnia 12 marca 2022r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa oraz wydawanie z urzędu powiadomienia o nadanym numerze PESEL
7) przyjmowania wniosków o wydanie dowodu osobistego oraz wydawania z urzędu potwierdzenia złożenia wniosku o wydanie dowodu osobistego generowanego z systemu RDO - art. 24 ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. dowodach osobistych;
8) udostępniania w trybie jednostkowym danych z Rejestru Dowodów Osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi, na podstawie art. 65 ust. 3 i art. 72 oraz art. 75 ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych
9) wydawania zaświadczeń o zgłoszeniu utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego, o których mowa w art. 47 ust. 5 i 6 ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. dowodach osobistych
§ 2. 2. Upoważnienie obowiązuje do czasu odwołania, nie dłużej jednak niż przez okres zatrudnienia na ww. stanowisku
§ 3. 3. Traci moc Zarządzenie nr 170/16 z dnia 5 lipca 2016 r. w sprawie udzielenia upoważnienia inspektorowi ds. ewidencji ludności Katarzynie Andruszkiewicz
§ 4. 4. Zarządzenie wchodzi z dniem podpisania.
Burmistrz
Piotr Siniakowicz
Metryka strony