Budowa chodnika i przebudowa chodnika na ścieżkę pieszo-rowerową na ulicy Świerkowej w Siemiatyczach

Ogłoszenie nr 500059257-N-2018 z dnia 19-03-2018 r.
Burmistrz Miasta Siemiatycze: Budowa chodnika i przebudowa chodnika na ścieżkę pieszo-rowerową na ulicy Świerkowej w Siemiatyczach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512508-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Miasta Siemiatycze, Krajowy numer identyfikacyjny 5065895300000, ul. ul. Pałacowa  2, 17-300   Siemiatycze, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 6565800, 6565815, e-mail urzad@siemiatycze.eu, faks 856 565 803.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodnika i przebudowa chodnika na ścieżkę pieszo-rowerową na ulicy Świerkowej w Siemiatyczach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
IF.271.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
I.W ramach planowanego zadania przewiduje się wykonać chodnik o szerokości 1,5 m po jednej stronie ulicy oraz przebudować istniejący po drugiej stronie ulicy chodnik na ścieżkę pieszo-rowerową. Długość ulicy objętej przebudową wynosi 635,90 mb. II. Wykonane zostaną: 1. chodnik z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm (str. L), szer. 1,5 m; 2. ścieżka pieszo-rowerowa z kostki brukowej betonowej bezfazowej gr. 8 cm (str. P), szerokość chodnika 1,5 m; szerokość ścieżki rowerowej 2,0 m; 3. podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grub. 10 cm pod ścieżkę pieszo-rowerową; 4. podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grub. 15 cm na zjazdach; 5. zjazdy z kostki brukowej kolorowej gr. 8 cm (w ciągu ścieżki pieszo-rowerowej kostka bezfazowa); 6. oznakowanie pionowe i poziome; III. Rodzaj i ilość robót objętych zadaniem: 1. roboty rozbiórkowe – 2 880 m2 ; 2. wykonanie robót ziemnych – 771 m3; 3. regulacja pokryw dla zaworów wodociągowych, gazowych, studzienek kanalizacyjnych i studni telekomunikacyjnych – 32 szt.; 4. wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 10 cm – 781 m2 5. wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego gr. 10 cm – 1970,3 m2 6. wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego gr. 15 cm (na zjazdach) – 1004,2 m2 7. nawierzchnia z kostki brukowej betonowej kolorowej gr.8 cm (zjazdy str. L) – 727,8 m2 8. nawierzchnia z kostki brukowej betonowej kolorowej bezfazowej gr.8 cm (zjazdy str. P oraz ścieżka pieszo-rowerowa) – 2 246,7 m2 9. nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej betonowej gr.6 (chodnik str. L) – 781 m2 10. ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x30 cm – 203,4 mb 11. ustawienie obrzeży betonowych o wym. 20x6 cm – 1 898,9 mb 12. ustawienie znaków drogowych – 59 szt. 13. oznakowanie poziome – 406,15 m2 IV. Wymagania techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia określone zostały w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. V. Zakres robót obejmuje również wszelkie czynności niezbędne do przeprowadzenia przez Wykonawcę w celu oddania Robót do normalnej eksploatacji i przekazanie ich Zamawiającemu. VI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 niniejszej SIWZ. Załączone przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy i określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia. Wykonawca powinien przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę całej dokumentacji technicznej. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy. Umowa jest ryczałtowa i jej cena nie podlega zmianie podczas realizacji umowy. VII. Warunki realizacji robót: a) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania najwyższej staranności przy zabezpieczaniu miejsca robót. Wykonawca ma obowiązek sporządzić i zatwierdzić projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004 r. w sprawie określenia warunków udzielania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1264). b) Koszty unieszkodliwiania odpadów powstałych podczas rozbiórki i pozostałych prac obciążają Wykonawcę. Wykonawca przejmuje na siebie obowiązki wytwórcy odpadów w rozumieniu ustawy z 14 grudnia 2012 o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 21 z późn. zm.), bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7

Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111200-0, 45233320-8, 45233222-1, 45233290-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 416827.55
Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: FIRMA „DIMEX” Budownictwo Komunikacyjne Antoni Timofiejuk
Email wykonawcy: dimex@list.pl
Adres pocztowy: ul. Obr. Westerplatte 42
Kod pocztowy: 17-300
Miejscowość: Siemiatycze
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 500934.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 500934.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 619566.97
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Burmistrz
mgr Piotr Siniakowicz


Siemiatycze, 05 marca 2018 r.

IF.271.1.2018                                                                                                                        

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

1. Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający: Miasto Siemiatycze – zawiadamia, że w przetargu nieograniczonym na robotę budowlaną pn.: „BUDOWA CHODNIKA I PRZEBUDOWA CHODNIKA NA ŚCIEŻKĘ PIESZO – ROWEROWĄ NA ULICY ŚWIERKOWEJ W SIEMIATYCZACH” z postępowania nie wykluczono żadnych Wykonawców.

2. Komisja przetargowa powołana zarządzeniem nr 3/2018 Kierownika Urzędu z dnia 30 stycznia 2018 dokonała oceny ofert, które nie zostały odrzucone oraz złożone przez Wykonawców, którzy nie zostali wykluczeni.

3. Poniżej punktacja przyznana na podstawie kryteriów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:

L.p.

Wykonawca

punktacja

cena

gwarancja

razem

1.

Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Siemiatyczach, ul. Armii Krajowej 35, 17-300 Siemiatycze

48,51

40

88,51

2.

FIRMA „DIMEX” Budownictwo Komunikacyjne Antoni Timofiejuk, ul. Obr. Westerplatte 42, 17-300 Siemiatycze

60

40

100

4. Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, w przedmiotowym postępowaniu, w wyniku czynności badania i oceny ofert, jako najkorzystniejsza, została wybrana oferta Wykonawcy: FIRMA „DIMEX” Budownictwo Komunikacyjne Antoni Timofiejuk, ul. Obr. Westerplatte 42, 17-300 Siemiatycze. Oferta spełnia wszystkie warunki oraz otrzymała największą ilość punktów.

5. Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, ponieważ wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, a zawiadomienie przesłane jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

Burmistrz
mgr Piotr Siniakowicz


Siemiatycze 20.02.2018 r.

IF.271.1.2018

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
„BUDOWA CHODNIKA I PRZEBUDOWA CHODNIKA NA ŚCIEŻKĘ PIESZO – ROWEROW NA ULICY ŚWIERKOWEJ W SIEMIATYCZACH”

Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), informuję:

1. Zamawiający podał, bezpośrednio przed otwarciem ofert, zgodnie z art. 86 ust. 3 ustawy pzp, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie w/w zamówienia kwotę 500 000,00 zł brutto (słownie złotych: pięćset tysięcy złotych).

2. Kryteria oceny ofert:
Cena – waga: 60%
Gwarancja – waga: 40 %

3. Ofertę złożyło 2 Wykonawców, oferując:

I. Firma „DIMEX” Budownictwo Komunikacyjne Antoni Timofiejuk
ul. Obrońców Westerplatte 42
17-300 Siemiatycze
Cena: 500 934,81 zł brutto
Gwarancja: 60 miesięcy

II. Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Siemiatyczach
ul. Armii Krajowej 35
17-300 Siemiatycze
Cena: 619 566,97 zł brutto
Gwarancja: 60 miesięcy

4. Warunki płatności: płatności będą dokonywane przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
5. Termin realizacji zamówienia: 30.06.2018 r.

Komisja przetargowa:
…...............................................
…...............................................
…...............................................
Burmistrz
Piotr Siniakowicz


Ogłoszenie nr 512508-N-2018 z dnia 2018-02-05 r.

Burmistrz Miasta Siemiatycze: Budowa chodnika i przebudowa chodnika na ścieżkę pieszo-rowerową na ulicy Świerkowej w Siemiatyczach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Siemiatycze, krajowy numer identyfikacyjny 5065895300000, ul. ul. Pałacowa  2 , 17-300   Siemiatycze, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 6565800, 6565815, e-mail urzad@siemiatycze.eu, faks 856 565 803.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne/Przetargi

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne/Przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Urząd Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika i przebudowa chodnika na ścieżkę pieszo-rowerową na ulicy Świerkowej w Siemiatyczach
Numer referencyjny: IF.271.1.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I.W ramach planowanego zadania przewiduje się wykonać chodnik o szerokości 1,5 m po jednej stronie ulicy oraz przebudować istniejący po drugiej stronie ulicy chodnik na ścieżkę pieszo-rowerową. Długość ulicy objętej przebudową wynosi 635,90 mb. II. Wykonane zostaną: 1. chodnik z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm (str. L), szer. 1,5 m; 2. ścieżka pieszo-rowerowa z kostki brukowej betonowej bezfazowej gr. 8 cm (str. P), szerokość chodnika 1,5 m; szerokość ścieżki rowerowej 2,0 m; 3. podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grub. 10 cm pod ścieżkę pieszo-rowerową; 4. podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grub. 15 cm na zjazdach; 5. zjazdy z kostki brukowej kolorowej gr. 8 cm (w ciągu ścieżki pieszo-rowerowej kostka bezfazowa); 6. oznakowanie pionowe i poziome; III. Rodzaj i ilość robót objętych zadaniem: 1. roboty rozbiórkowe – 2 880 m2 ; 2. wykonanie robót ziemnych – 771 m3; 3. regulacja pokryw dla zaworów wodociągowych, gazowych, studzienek kanalizacyjnych i studni telekomunikacyjnych – 32 szt.; 4. wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 10 cm – 781 m2 5. wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego gr. 10 cm – 1970,3 m2 6. wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego gr. 15 cm (na zjazdach) – 1004,2 m2 7. nawierzchnia z kostki brukowej betonowej kolorowej gr.8 cm (zjazdy str. L) – 727,8 m2 8. nawierzchnia z kostki brukowej betonowej kolorowej bezfazowej gr.8 cm (zjazdy str. P oraz ścieżka pieszo-rowerowa) – 2 246,7 m2 9. nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej betonowej gr.6 (chodnik str. L) – 781 m2 10. ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x30 cm – 203,4 mb 11. ustawienie obrzeży betonowych o wym. 20x6 cm – 1 898,9 mb 12. ustawienie znaków drogowych – 59 szt. 13. oznakowanie poziome – 406,15 m2 IV. Wymagania techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia określone zostały w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. V. Zakres robót obejmuje również wszelkie czynności niezbędne do przeprowadzenia przez Wykonawcę w celu oddania Robót do normalnej eksploatacji i przekazanie ich Zamawiającemu. VI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 niniejszej SIWZ. Załączone przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy i określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia. Wykonawca powinien przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę całej dokumentacji technicznej. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy. Umowa jest ryczałtowa i jej cena nie podlega zmianie podczas realizacji umowy. VII. Warunki realizacji robót: a) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania najwyższej staranności przy zabezpieczaniu miejsca robót. Wykonawca ma obowiązek sporządzić i zatwierdzić projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004 r. w sprawie określenia warunków udzielania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1264). b) Koszty unieszkodliwiania odpadów powstałych podczas rozbiórki i pozostałych prac obciążają Wykonawcę. Wykonawca przejmuje na siebie obowiązki wytwórcy odpadów w rozumieniu ustawy z 14 grudnia 2012 o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 21 z późn. zm.), bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.

II.5) Główny kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45111200-0
45233320-8
45233222-1
45233290-8

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-06-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-06-30

II.9) Informacje dodatkowe: Na podstawie art. 29 ust 3a, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeśli wykonywanie tych czynności, polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.): a) roboty w zakresie nawierzchni dróg b) przygotowanie terenu pod budowę c) roboty ziemne d) wykonanie podbudowy e) układanie krawężników i kostki brukowej f) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego dróg
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczególnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczególnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: A. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o minimalnej wartości tej roboty 250 000,00 zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy) brutto. B. dysponuje następującymi osobami, które skieruje do realizacji zamówienia publicznego: kierownik budowy - mający co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi oraz posiadający odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. 2. kierownik budowy wskazny w punkcie 1. B powinien posiadać uprawnienia przynajmniej w zakresie ograniczonym. Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty uzyskania uprawnień.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Przez „odpowiednie uprawnienia” rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w danym zakresie odpowiednim do realizacji przedmiotu zamówienia, wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane i aktów wykonawczych do tej ustawy lub uprawnienia budowlane wydane według wcześniejszych przepisów lub uprawnienia równoważne według przepisów kraju ich uzyskania. Zamawiający dopuszcza także odpowiadające im uprawnienia nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65).
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: 1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ 2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110) 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr rachunku: 15 1240 5211 1111 0010 3200 7962 z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu IF.271.1.2018 na roboty budowlane pn.: „Budowa chodnika i przebudowa chodnika na ścieżkę pieszo-rowerową na ulicy Świerkowej w Siemiatyczach” 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. XI. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP, zgodnie z aktualnym brzmieniem tych przepisów. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie i na poniższych warunkach w przypadku gdy nastąpi: 1) zmiana terminów wykonania obowiązków określonych w umowie możliwa jest w przypadku zaistnienia okoliczności za które Wykonawca nie odpowiada, mających wpływ na termin wykonania obowiązków wynikających z umowy, w następujących sytuacjach: a) gdy wystąpią okoliczności z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będące następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót; b) gdy wystąpią siły wyższe w rozumieniu Kodeksu cywilnego uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 2) W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 pkt 1), skutkujących niemożnością dotrzymania terminów umownych, terminy te mogą ulec przedłużeniu w niezbędnym i uzasadnionym obiektywnie wymiarze, nie więcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności lub czas niezbędny do usunięcia skutków wynikających z powyższych okoliczności. Strony z powodów, jakie mogą wpłynąć na zmiany terminów wykonania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu budowy. 3) zmiana postanowień umowy w niezbędnym zakresie wynikającym ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu umowy; 4) zmiana innych postanowień umowy w zakresie i na warunkach określonych w postanowieniach niniejszej umowy. 5) w zakresie robót zamiennych – tzn., w zakresie robót które ulepszają realizowane zamówienie, usprawniają proces budowlany bądź zmieniają prace i nakłady w danej kategorii CPV w sytuacji gdy: a) materiały budowlane przewidziane w umowie do wykonania zamówienia nie mogą być użyte przy realizacji inwestycji z powodu zaprzestania produkcji lub zastąpienia innymi; b) w trakcie wykonywania zamówienia nastąpiła zmiana przepisów prawa budowlanego, c) w trakcie realizacji zamówienia zastosowano lepsze materiały budowlane bądź inną technologię wykonania robót. 2. Zmiany postanowień umownych zakwalifikowane przez strony jako nieistotne, mogą być wprowadzone do umowy w każdym czasie. 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 i 2, jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę w ciągu 14 dni, licząc od daty zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust 1 i 2. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy pzp. 5. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu. 6. Zmiany niniejszej umowy można dokonać również gdy spełniony zostanie jeden z następujących warunków: 1) gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie w rezultacie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy przy zachowaniu należytej staranności, 2) gdy wprowadzenie zmian będzie korzystne dla Zamawiającego, 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-20, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Burmistrz
mgr Piotr Siniakowicz

Metryka strony

Udostępniający: Miasto Siemiatycze

Wytwarzający/odpowiadający: Agnieszka Koc

Data wytworzenia: 2018-02-05

Wprowadzający: Jarosław Kiczko

Data modyfikacji: 2018-09-25

Opublikował: Jarosław Kiczko

Data publikacji: 2018-02-05